Kicks shop picto Till KICKS.se
Hem
Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din hudvårdsrutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Följ de kategorier som du är intresserad av, för att inte missa det senaste snacket! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Alla MakeupSkincareHairBeach readyPerfumeNailsLipsTolka LookenGlowMorningroutineNightroutineAcneRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganBeauty TesterBeautyhackMogen hud
Senaste
Jasmina
29/08-15:43
Den finns i 30 nyanser och jag tror att 105 W skulle passa mig. Mitt bästa bästa tips är att använda en beauty blender som är liiiite fuktig för då lägger sig sminket som ett filter och man ser fräsch ut 🤩
Se mer
Nathalie
29/08-15:41 (redigerat)
Det finns 30 nyanser och jag tror 335W hade passat mig perfekt! Mina bästa tips för att få det mesta ur sin foundation är SÅKLART hudvården innan!! För att det inte ska pilla applicerar jag hudvård och låter det sjunka in en stund för att sen ta nästa tips som är antingen budgies prep talk men nu när den är lite otillgänglig så clairins Beauty flash och trotsa deras "applicera make up direkt" och istället låta den sitta i ca 10 min innan man börjar sminka sig!
Se mer
Linnéa
29/08-15:38
Det finns 30nyanser och jag tror 355N skulle passa mig perfekt😍
Se mer
Ida
29/08-15:36
Den kommer i 30 nyanser och nyansen 125w skulle passa mig bäst 😍 Mitt tips är att använda en beauty blender vid applicering och blenda läänge för bästa resultat 🌟
Se mer
Sihem
29/08-15:29
Se mer
Pia
29/08-15:13
Detta foundation finns i 30 nyanser och jag tror att 120 N skulle passa mig. Dutta på någon droppe skvalen på din makeup svamp innan applicering av foundation, blir fint glow!
Se mer
Pernilla
29/08-14:58 (redigerat)
1. Det finns 45 nyanser varav kicks säljer 30 nyanser på denna foundation, vilket är jättebra om man jämför med en del andra som det typ bara finns 5 nyanser!😍 2.Min bästa färg är 105W Tips! När du applicerar din foundation blanda först ut med borste och sedan med en svamp så att det tar bort överflödet, då blir din bas så flawless!💯💯🤩
Se mer
Mryana
29/08-14:58
Denna foundations finns i 30 nyanser, jag tror att jag kommer passa bra på 120N eller 115C . Bästa resultat får man när man använder bra hudvård produkter och primer som passar ansikte innan att man börja applicera foundation och för att man ska ha bra bas på slutet så måste man ta lite i taget och inte mycket foundation och applicera den med bra foundation brush / Flear foundation brush , de är så bra och de ger väldigt fina resultat/ . Efter foundation brushes jag tar alltid beauty-blender och Dutta svampen med smink på ansiktet för att få en felfri makeup sen . 👌🏻👌🏻👌🏻💯💯💯💯✨✨✨
Pixi Botanical Collagen Tonic 100 ml
Pixi Botanical Collagen Tonic 100 ml
Pixi Dream-y Eye Patches
Pixi Dream-y Eye Patches
Se mer