/ Årets Julevent på KICKS Beauty Talks!

Årets Julevent på KICKS Beauty Talks!

Friday, Dec 1, 2023 från 07:00 AM till 08:30 AM
Makeup
BUTIKSEVENT
Vid
KICKS
Official
Beskrivning

SUCCÉN FORTSÄTTER!

Nu är det dags för årets Julevent på KICKS Beauty Talks i KICKS Flagship Gallerian i Stockholm den 1 December!

10 lyckliga personer kommer få ta med sig en vän för att mysa med oss på en julinspirerad morgon med frukost, mingel och bli omhändertagen av våra Beauty Experts så registrera dig nu så ses vi där! :)

  • De 10 vinnarna kommer utses av oss så se till att vara aktiv och sprida matnyttig och härlig inspiration så kanske det blir just dig vi får mingla med!

- Kommentera nedan vem du skulle vilja ta med dig till denna mysiga stund 😍

Var
Kicks, Gallerian Mall, Hamngatan, Stockholm, Sweden Se på karta
137 deltagare
Skicka ett meddelande
Gabriella
Beauty Star
17/11/23-11:07
Åhh va härligt!! Jag skulle vilja ta med mig min storasyster som har introducerat mig till smink världen. Så nu vill jag göra något fint tillbaka och ta med henne till ert fina event. :) ❄😊
Yasmin
Beauty Pro
17/11/23-08:47
Hej Jag vill gärna Koma på jul event Jag tävlar Alltid ficke aldrig plats.💃
Becca
Beauty Star
16/11/23-22:16
Skulle vilja ta med min syster. Vi älskar smink och hårvård🤩
Sussan
Beauty Beginner
16/11/23-21:17
Absolut valt att gå med min tvillingsyster 😍
RANIA.SHITEWI
Beauty Beginner
16/11/23-11:58
åter som en spännande upplevelse, en mysig stund och en chans på att få träffa nya människor. Jag hade tagit med min syster
Julia
Beauty Star
15/11/23-09:32
Jag hade absolut valt att gå med min bästa vän!!
diana050628
Beauty Beginner
14/11/23-19:00
Låter som en spännande upplevelse, en mysig stund och en chans på att få träffa nya fantastiska människor. Jag hade tagit med min fina syster❤️
Wilma
Beauty Star
14/11/23-18:06
Jag skulle ta med min fina syster eller mamma och det skulle vara så mysigt att få gå på det här tillsammans och få mingla mer er andra❤️