/ Årets Julevent på KICKS Beauty Talks!

Årets Julevent på KICKS Beauty Talks!

Friday, Dec 1, 2023 från 07:00 AM till 08:30 AM
Makeup
BUTIKSEVENT
Vid
KICKS
Official
Beskrivning

SUCCÉN FORTSÄTTER!

Nu är det dags för årets Julevent på KICKS Beauty Talks i KICKS Flagship Gallerian i Stockholm den 1 December!

10 lyckliga personer kommer få ta med sig en vän för att mysa med oss på en julinspirerad morgon med frukost, mingel och bli omhändertagen av våra Beauty Experts så registrera dig nu så ses vi där! :)

  • De 10 vinnarna kommer utses av oss så se till att vara aktiv och sprida matnyttig och härlig inspiration så kanske det blir just dig vi får mingla med!

- Kommentera nedan vem du skulle vilja ta med dig till denna mysiga stund 😍

Var
Kicks, Gallerian Mall, Hamngatan, Stockholm, Sweden Se på karta
137 deltagare
Skicka ett meddelande
alicia.ameln
Beauty Star
14/11/23-14:49
Jag hade tagit med mig min kompis som haft det väldigt tufft ett bra tag och någonstans på vägen tappat sig själv. Jag tror att ett sånt här tillfälle hade varit perfekt för att boosta hennes självförtroende och framförallt självkänsla! Den är viktigast av allt här i livet❤️
Martyna
Beauty Star
14/11/23-14:48
Om jag får den äran att delta i evenemanget, kommer ja ta min fantastiska mamma för att ha en härlig mamma-dotter dag med henne. Mamma behöver mer glädje i sitt liv därför tycker jag att det kommer vara en fantastiskt möjlighet för oss båda som älskar smink och skönhet. Vi är dock inte storstad experter med vi tycker att det är så himla roligt med att upptäcka nyheter och lära sig mer om smink världen. Hoppas vi ses!
Tessa
Beauty Pro
14/11/23-14:37
Hade tagit med min kompis som hade behövt fokusera på sig själv just nu - och inte bara andra runt omkring henne.
signe050324
Beauty Beginner
14/11/23-14:09
Hade varit så roligt och mysigt, jag hade tagit med min mamma eller min bästavän😍💞
Sara
Beauty Beginner
14/11/23-10:15
Låter så härligt jag hade tagit med min syrra. ❤️
Hawa
Beauty Pro
13/11/23-16:36
Det låter jätte kul 😍jag skulle hämta min syster som älskar skönhet
Thea
Beauty Star
13/11/23-14:46
Men Gud så kul och mysigt! Jag skulle tagit med min mamma🩷
Lovisa
Beauty Beginner
13/11/23-08:33
Låter supermysigt, hade tagit med min bästa vän💕