/ Makeup Looks

Makeup Looks

Ta en bild på din snyggaste, mest inspirerande look och dela med andra Beauty Talkers! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Beauty Looks
Mina Beauty Looks
Lägg till
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhet
Senaste
Jessika
Beauty Pro
19/11/24-01:06
En bra mascara kan rädda vilken vardagslook som helst 😉
En bra mascara kan rädda vilken vardagslook som helst 😉 Efter många sömnlösa nätter kan man komma långt med en bra mascara. Jag använder sällan mycket smink, men när jag är trött blir det sällan mer än bara hudvård och mascara. Ofta är det Idun Vats som får stå till tjänst, men här blev det istället fantastiska Lancôme Idoler lash. Som hudvård har jag här använt ansiktsolja från Maria Åkerberg och ögonkräm från Marina Miracle.
Lash Idôle Mascara Black
Good Girl EdP 30 ml
Smilla
Beauty Beginner
18/11/24-22:38
Glow makeup för skola!  Älskar settingsprayen från Urban
Glow makeup för skola! Älskar settingsprayen från Urban decay taggad nertill. Dior palleten för mer glow på kinderna och som highlight :)
All Nighter Ultra Glow Setting Spray 118 ml
Rouge Blush Colour & Glow 257 Dioriviera
Berfin
Beauty Beginner
18/11/24-22:26
Älskar Lancomes 3 i 1 serum!!
Älskar Lancomes 3 i 1 serum!!
Suggested missionSe alla
Bli en Makeup Master
120
Samla den exklusiva Makeup Master-medaljen!
Arezo
Beauty Star
18/11/24-22:13
Försökte matcha ögonen med klänningen💚💚
Försökte matcha ögonen med klänningen💚💚
Alaa
Beauty Pro
18/11/24-16:57(redigerad den 18/11/24-16:59)
Jag fick denna 2-i-1-produkt från Max Factor, och den hade
Jag fick denna 2-i-1-produkt från Max Factor, och den hade en fin färg. Man ser solkysst ut när man använder den. Den är lätt att arbeta med, och huden känns mjuk och ser hälsosam ut. med, och huden känns mjuk och ser hälsosam ut.
Amanda
Beauty Star
18/11/24-16:38
Vilken är eran bästa!! Vattenfasta mascara?
Vilken är eran bästa!! Vattenfasta mascara?
Amanda
Beauty Star
18/11/24-16:36
Funderar hur ja ska göra årets nyårs sminkning! Förra blev
Funderar hur ja ska göra årets nyårs sminkning! Förra blev inte något spektakulärt tyvärr! Tips?
Amanda
Beauty Star
18/11/24-16:32
Hur man rockar ett mansdominerat yrke? Lösfransar med ett
Hur man rockar ett mansdominerat yrke? Lösfransar med ett sjukt bra lim!🫶🏻 +en billig men sjuk parfym🥳
Naked False Lashes 429
Duo Adhesive