/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdMakeupSkincareBeautyhackPrideBeach readySolskyddMaskTävlingPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowKICKS Secret SantaRetinolAcneKICKS Beauty AwardsMogen hudFullglamHalloweenNaturalskincareNyårslookVeganÖvrigt
Senaste
Festina
Beauty Star
09/05/24-06:38
Festina
Beauty Star
09/05/24-06:38
Festina
Beauty Star
09/05/24-06:38
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Festina
Beauty Star
09/05/24-06:38
Festina
Beauty Star
09/05/24-06:26
Vilken retinol är bäst?
Duygu
Beauty Star
09/05/24-01:22
Några förslag på concealer som täcker mörka ringar under ögonen och är återfuktande?
Kayla
Beauty Star
08/05/24-22:22
Mitt bästa beutyhack är att använda denna från maybeline som en läpppena. Den sitter verkligen fast under dagen även fast du dricker eller äter. Har använt en och samma i ca 1-2 år. 🤩
Mitt bästa beutyhack är att använda denna från maybeline som
Malin
Beauty Pro
08/05/24-19:14
Dagens köp blev detta underbara gloss från Fenty Beauty. Jag har aldrig tidigare köpt något från Fenty men har kikat på glossen ett tag men har varit osäker på färg så idag passade jag på att besöka en butik som hade dessa i lager så jag fick möjlighet att testa hur färgerna såg ut i verkligheten. Och självklart blev det ett köp då det var 25% ✨ Mitt tips till den som är sugen på att köpa denna är att testa i butik. Färgerna skiljer sig en del från hemsidan och jag var egentligen ute efter en ljusare färg en denna men när jag testade den visade det sig att den endast gav glans och ingen direkt färg och det var tyvärr inte vad jag var ute efter.
Dagens köp blev detta underbara gloss från Fenty Beauty. Jag