Kicks shop picto Till KICKS.se
Hem
Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din hudvårdsrutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Följ de kategorier som du är intresserad av, för att inte missa det senaste snacket! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Alla MakeupSkincareHairBeach readyPerfumeNailsLipsTolka LookenGlowMorningroutineNightroutineAcneRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganBeauty TesterBeautyhackMogen hud
Senaste
Filter
Lena
01/09-08:34
Det finns 30 nyanser! 240 w tror har skulle passa bra till mig. Mitt bästa tips är primer, och att sedan lägga lager av setting/fukt/prepp spray samt att bättra på med spray under dagen, även med lite primer kan fungera bra.
Se mer
Nathalie
01/09-08:31
30 olika nyanser finns av den. Min nyans skulle jag säga är 120N. Här är lite små tips som har funkat bra för mig. Preppa huden ! För mig är det ett så viktigt steg för mig i min rutin, använd bra produkter som passar din hy. Återfukta huden ordentligt innan du lägger en sminkbas. Låt det ta sin tid. När jag applicerar min foundation så använder jag antingen bara en beauty blender som jag har fuktat under ljummet vatten. Eller så går jag först in med mina fingrar (rena händer är viktigt) och sedan tar jag och duttar med beauty blender . Primer är ett jätte viktigt steg i min rutin för att få ett bättre och hållbart resultat . Själv använder jag BeautyAct By Kicks (hydragel grip primer) ;)
Se mer
Sofia
01/09-08:28
Det finns 30 nyanser men ni verkar inte ha alla. Jag tror att 115C skulle passa mig bäst. Mitt bästa knep är att applicera med en riktigt bra foundationborste!
Se mer
Jeanette
01/09-08:27
7 nyanser. Tror 115C skulle passa mig. Min tanke angående foundation är att vara noga med att anpassa den efter den egna hudens typ , tex. inte torr till torr hud.
Se mer
Anna
01/09-08:27
Finns i 45 olika nyanser, tror kanske 01 beige albatre skulle passa mig som är ganska ljus. Använder faktiskt sällan foundation för tycker det känns så "sminkat", brukar mest använda mineralpuder. Men när jag gör det någon gång när man ska vara lite extra sminkad så blandar jag foundation i handen med någon droppe ansiktsolja så det inte blir för kakigt och framhäver rynkorna mer än nödvändigt!
Se mer
Lina
01/09-08:22
Det finns 30 nyanser och jag är väldans säker på att 120N skulle passa mig alldeles utmärkt! Som många redan nämnt så är det bästa för att få sminket att sitta - en bra hudvård. Efter jag börjat noggrant titta ut hudvårdsprodukter som passar min hy har mitt smink suttit såå mycket bättre än tidigare.
Se mer
Louise
01/09-08:21
Den finns i 30 nyanser och tror jag skulle ha 115 C. Jag älskar Bare Minerals Original Loose Mineral Foundation och jag brukar ta en mindre bortse för att dutta runt näsan och under ögonen när jag är lite lat och inte använder concealer :)
Se mer
Tina
01/09-08:20
Det finns 30 olika nyanser i deras nya foundation. Den nyans jag tror skulle passa är 240W, älskar Lancomes foundations och ser verkligen fram emot att testa denna! Börjar alltid dagen med min dagliga hudvårdsrutin, låter den gå in en stund innan jag börjar grunda med en primer anpassade för min hud och sedan applicerar min foundation.
Se mer