Hem / Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din hudvårdsrutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Skriv här
Alla MakeupSkincareBeautyhackHairHållbarhetPerfumeLipsTävlingBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowAcneMogen hudRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganKICKS Secret SantaBeach readyKICKS Beauty AwardsHalloweenNyårslookÖvrigt
Senaste
Nikki
Beauty Pro
05/03/24-10:44 (redigerad den 05/03/24-10:44)
Lite parfym-inspiration! Letar du efter en ny vår-och sommardoft eller har du kanske redan en på önskelistan? Fick dessa små sötnosar i min Lancôme kalender. Idôle EdP - fruktig och blommig med bl a dessa doftnoter: päron, jasmin, mysk och vanilj La Vie Est Belle EdP - blommig, fruktig gourmanddoft med bl a svarta vinbär, apelsinblomma, iris, jasmin, pralin, tonkaböna, patchouli, vanilj Trésor EdP - blommig, söt, orientalisk klassiker från 1990. Doftnoter bl a persika, ros, amber och mysk
Lite parfym-inspiration!   Letar du efter en ny vår-och
Nikki
Beauty Pro
05/03/24-09:08 (redigerad den 05/03/24-09:10)
🌳🌷🌞 Vår = Pollen 🌞🌷🌳 Det spelar ingen roll hur utvilad du är. Man vaknar ändå ofta med lätt svullna och röda ögon som under dagen också ofta kliar och lätt rinner. Viktigast är förstås att i god tid börja med allergimedicin och stärka upp med eventuell nässpray och ögondroppar beroende på vad man har för symptom. Detta pågår ju under flera månader och man vill ju ändå kunna sminka sig och se fin och pigg ut så därför vill jag bara tipsa om några mascaror från Clinique och IDUN Minerals som funkar väldigt bra för mina känsliga ögon under denna för övrigt härliga och grönskande tid. Kan även rekommenderas om du har linser eller bara allmänt känsliga ögon och ännu inte hittat en mascara som passar dig. 👀
🌳🌷🌞  Vår = Pollen 🌞🌷🌳  Det spelar ingen roll hur
Elin
Beauty Star
05/03/24-03:03
Nu ni vill jag ha era bästa tips. Jag har ganska nyligen blivit intresserad av hudvård men jag vet inte vad jag ska ha? Jag har något blandad hudtyp men ganska mycket ”orenheter” framförallt vid näsan och hakan. Vill inte lägga en hel månadslön på en hudvårds rutin 🤭
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Louiseemretsson
Beauty Pro
04/03/24-21:49
✨️ D E W T O P I A ✨️ En potent anti age nattkräm fylld med hudutjämnande AHA, uppstramande röd alg, rynkbekämpande bakuchiol och ultramjukgörande sheasmör. Jag vaknar med återfuktad och plumpad hud, använder den inte varje kväll utan cirka 2-3 kvällar i veckan då den jobbar på bra med peelingen! ✨️ jag har torr hy och lite extra känslig på vinterhalvåret, den här nattkrämen ska fungera på alla hudtyper men jag skulle vara försiktig om du har känslig hy eller är känslig för doft.
✨️ D E W T O P I A ✨️  En potent anti age nattkräm fylld med
Angelica
Beauty Beginner
04/03/24-21:23
Hur fin ser inte huden ut?
Louiseemretsson
Beauty Pro
04/03/24-21:10
Vilken är den bästa sminkborttagningen för er? Jag skulle behöva tips på nåt som skonsamt tar bort makeup, både mascara och bas! Steg ett i en rengöring helt enkelt 🫶🏽🧖🏽‍♀️
Vilken är den bästa sminkborttagningen för er? Jag skulle
Aso
Beauty Star
04/03/24-20:21
Kan jag få tips om en sommar/vår doft 🌸💕
Sofia
Beauty Pro
04/03/24-19:38
LH cosmetics nyhet Gloil har äntligen landat hos Kicks och jag beställde direkt! 😍 Detta är en hybrid mellan läppglans och läppolja. Längtar efter att få testa den på mina torra läppar!
LH cosmetics nyhet Gloil har äntligen landat hos Kicks och