/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhet
Senaste
Amanda
Beauty Star
29/05/25-17:06

Kan inte tipsa nog om Anastasias Impeccable Setting Spray. Misten känns otroligt lätt på huden och håller sminket hela dagen. Som ett stort plus i kanten doftar den väldigt gott, till och med fått komplimang för doften.

Impeccable Setting Spray 100 ml
hamody_anwar
Beauty Beginner
29/05/25-16:06

Hitta en produkt som ger ansiktet ett strålande utseende och ljusar upp hudtonen.

Malaze
Beauty Pro
29/05/25-15:17

beauty shelfie challenge part 3

beauty shelfie challenge part 3
Lip I.V. Hydrating Gloss Stain 07 Bubblegm Burst
Superstay Teddy Tint 15 Skinny Dip
Suggested missionSe alla
Var snabb!
Testa en ny hudvårdsrutin 💦
20
Julia
Beauty Pro
29/05/25-15:01

Hej! Någon som har tips på bra color correctors om man som jag genetiskt är väldigt mörk/blålila under ögonen? Har väldigt ljus hy och har tidigare testat Maybelline Instant Anti-Age Eraser i Pink och även Smashbox Becca Under Eye Brightening Corrector i 01 Fair/Light. De är bra produkter, men ingen av dem har gjort någon skillnad för mina mörka ringar (kanske bör testa en mörkare nyans?). Oavsett tar jag tacksamt emot fler tips 🙏🏼

Hanane
Beauty Star
29/05/25-14:52

Eucerin Sun Kids Spray SPF50+ 200 ml Skonsamt solskydd för barn med mycket hög solskyddsfaktor. Vattenresistent, parfymfri och lätt att applicera som spray – perfekt för känslig barnhud.

Sun Kids Spray SPF50+ 200 ml
Amy
Beauty Beginner
29/05/25-13:56

Jag söker efter en primer då min "Freeze" ifrån Nyx har tagit slut och jag önskar testa något nytt. Använder bb cream som bas och är en torris. Tips uppskattas ❣

Mia
Beauty Pro
29/05/25-13:54

Idag blev den en lätt glowy somrig sminkning 😍 man vill ju inte känna sig helt instängd med smink under sommaren då gillar jag att ha mer lätta produkter 🙌🏽

Idag blev den en lätt glowy somrig sminkning 😍 man vill ju
Emelie
Beauty Pro
29/05/25-12:40

✨ Någon som har en/flera "mirakelprodukter" mot skadat/slitet hår som man bara inte får missa? ✨