Kicks shop picto Till KICKS.se
Hem
Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din hudvårdsrutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Följ de kategorier som du är intresserad av, för att inte missa det senaste snacket! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Alla MakeupSkincareHairBeach readyPerfumeNailsLipsTolka LookenGlowMorningroutineNightroutineAcneRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganBeauty TesterBeautyhackMogen hud
Senaste
Fatmire
09/01-07:21
Det finns 30st nyanser och mig passar 325C. Jag gillar allt från Lancome speciellt parfym La vie est Belle och foundation
Se mer
Nina
09/01-07:20
Finns 30 nyanser av Tient idole ultra Wear foundation. Tror 021 beige Jasmine skulle passa mig bäst.
Se mer
Elisabeth
09/01-07:19
Den finns i 30 nyanser och min skulle nog vara 120N. Mitt bästa tips är att lägga lite highlighter på kindben och näsa innan foundation och sedan ett tunt lager ovanpå. Blir väldigt fint och naturligt glow!
Se mer
Anna
09/01-07:19
Svar på frågorna: 1. Det finns 30 nyanser. Troligen skulle 115C passa. 2. Bra fuktkräm som ger huden bra förutsättningar för foundation och gärna lite fukt under dagen med lite mistspray.
Se mer
Ellen
09/01-07:18
Det finns 45st nyanser och jag tror att 23 Beige Aurore skulle passa mig bäst då jag är väldigt ljus i huden med en beigeare/gulare underton. Mitt bästa tips när det kommer till foundation är att inte använda för mycket och blanda in den i huden ordentligt. Såklart är en bra hudvårdsrutin innan viktigt också! Lägg ett tunnare lager för att få en naturlig fin look, du slösar inte lika mycket produkt och känner dig inte fet/kakig lika snabbt. Jag brukar även blanda två nyanser, köper en ljusare och en ganska mörk för att kunna använda som contour!!! Jag använder mycket hellre det i basen än att kaka på med pudriga produkter sedan.😍 Så less is more och köp två nyanser av samma märke för ett underbart resultat, avsluta med en settingspray för längre resultat!
Se mer
Ingrid
09/01-07:17
Det finns 45 olika nyanser. Jag väljer nyans nr 04 beige nature. 4 är dessutom mitt lyckonummer! Jag lägger alltid en droppe jojobaolja i min foundation oavsett märke, det ger "mer" av allt!
Se mer
Emine Nur
09/01-07:12
Det finns 16 nyanser och jag tycker att 02 Beige Lys Rosé hade passat mig! För en glowig hud och smink så brukar jag använda ordentligt solkräm/spf som hjälper min foundation sitta fint!
Se mer
Aida
09/01-07:11
Det fins 45 nyanser. Mig skulle passa 220C
Se mer