/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdMakeupSkincareBeautyhackPrideBeach readySolskyddMaskTävlingPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowKICKS Secret SantaRetinolAcneKICKS Beauty AwardsMogen hudFullglamHalloweenNaturalskincareNyårslookVeganÖvrigt
Senaste
Agnes
Beauty Star
16/05/24-13:52
Ääääälskar lumenes vattenfasta mascara!!! Den är perfekt för raka fransar och den smugar inte så värst mycket heller!!
Linn
Beauty Pro
16/05/24-10:38
Rengöring av borstar! Ska jag vara ärlig så händer det verkligen inte så ofta som det borde.
Rengöring av borstar! Ska jag vara ärlig så händer det
Nikki
Beauty Pro
16/05/24-09:33
Önskas: Återfuktad hud med fint glow 💧⭐️ Rekommenderas: BIOTHERM Life Plankton Essence-In-Sheet Mask Har säkert sagt det förut men denna sheet mask är så härlig! Svalkande och lugnande, verkligen återfuktande och ger huden en strålande lyster. Tycker man att 100 kr är dyrt för en engångsmask så kan jag glädjande berätta att det är så mycket produkt i förpackningen så det räcker att applicera som serum i flera dagar efteråt. 💧💧💧
Önskas:  Återfuktad hud med fint glow 💧⭐️  Rekommenderas:
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Nikki
Beauty Pro
16/05/24-09:04 (redigerad den 16/05/24-14:20)
Roliga fakta och myter om parfymer❗️ GNUGGANDE Visst har man hört att man kan förstöra doften av en parfym om man gnuggar t ex handlederna mot varandra. Detta sägs nu inte stämma då molekylernas bindningar är bra mycket starkare än så. Däremot så kan gnuggandet göra att toppnoternas intensitet mattas av snabbare. Detta kan ju vara bra att veta om man faktiskt har en doft som först upplevs som lite för "vass". Som toppnoter ligger ofta t ex citrus och örter. PULSPUNKTER Doften sprids bäst då man applicerar den på kroppens pulspunkter dvs. halsen, bakom öronen, tinningarna, handlederna, armveck och knäveck. Detta känner nog de flesta till men nu har jag lärt mig ett ställe till. Kändes först väldigt märkligt måste jag säga! 😃 🔴 Vill ni gissa så återkommer jag med "the new hot spot"? Rätt svar: NAVELN (!) Nära puls och med ett läge där kroppsvärmen gör att doften sprids mer. FUKTKRÄM Funkar precis som en primer som får din makeup att hålla bättre. Applicera fuktkräm innan din parfym så håller doften både bättre och längre. Viktigt att fuktkrämen är i samma doft som parfymen eller helt oparfymerad så den inte konkurrerar med din parfyms doftnoter.
Roliga fakta och myter om parfymer❗️  GNUGGANDE Visst har
Nikki
Beauty Pro
16/05/24-08:28
Valentino Donna Born In Roma EdP En feminin och sensuell amberdoft med en trio av jasmin, tränoter och vanilj. En doft som älskas av många, passar lika bra dag som kväll och året om. Och, upptäcker jag nu när jag tar ett litet break och njuter av min kaffe ute i solen, den blir även jättefin på solvarm hud vilket inte är en självklarhet.
Valentino Donna Born In Roma EdP   En feminin och sensuell
Nikki
Beauty Pro
16/05/24-08:03 (redigerad den 16/05/24-08:05)
🌺⭐️ NY SETTING SPRAY från Urban Decay ⭐️🌺 Urban Decay’s All Nighter Hyaluronic Acid Setting Spray innehåller fuktgivande hyaluronsyra och har en doft av vattenmelon. 🍉 Hoppas den snart kommer till KICKS. Hur många vill testa denna? 🥰
🌺⭐️ NY SETTING SPRAY från Urban Decay ⭐️🌺  Urban Decay’s
KICKS
Official
16/05/24-07:03 (redigerad den 20/05/24-08:17)
Nytt på Beauty Talks! ⭐️ Har du en fråga om hudvård eller ditt hudtillstånd? Fråga våra hudterapeuter och få personliga produkttips och rådgivning.  ▶️ Gå till kanalen "Fråga en hudterapeut" och posta din fråga där 😃
Nytt på Beauty Talks! ⭐️  Har du en fråga om hudvård eller
Linn
Beauty Pro
16/05/24-06:49
👁️Testar Eye Patches👁️ Idag testade jag eye patches för första gången. Kommer att lägga dem i kylen för en svalkande effekt. Dessa finns inte på KICKS utan är köpta på Normal för 65kr. Jag vet inte om jag satte dem rätt, blir inte klok på det! 😂
👁️Testar Eye Patches👁️   Idag testade jag eye patches för