/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdMakeupSkincareBeautyhackPrideBeach readySolskyddMaskTävlingPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowKICKS Secret SantaRetinolAcneKICKS Beauty AwardsMogen hudFullglamHalloweenNaturalskincareNyårslookVeganÖvrigt
Senaste
Jennifer
Beauty Pro
16/05/24-18:24
Om ni varit intresserade av att testa clarins lip oils så är det 25% på dessa.💄 Sista dagen är imorgon. Jag älskar verkligen dessa.✨😍
Om ni varit intresserade av att testa clarins lip oils så är
Charlotta
Beauty Pro
16/05/24-18:02
Det här är en olja som innehåller bär, hjortron, tranbär och lingon. Den är rik på C-vitamin och antioxidanter och innehåller näring som hjälper till att jämna ut torr hy. Eftersom att det är en olja så delar den upp sig skikt, så man behöver skaka flaskan innan man använder den. Man tar ut en liten pump och klappar in antingen på rengjord hy eller över din fuktighetskräm. Den är jättehärlig och ta till natten då den sjunker in i huden och huden känns verkligen härligt återfuktar efteråt. Den har en härligt rosa/gul färg och den doftar fräscht och bärigt.Jag tycker absolut inte att den känns för fet på huden, jag använder den på vintern och den sjunker in fint och återfuktar och huden ser frisk och fräsch ut dagen efter🌟
Det här är en olja som innehåller bär, hjortron, tranbär och
Bedur
Beauty Pro
16/05/24-17:20
Kan man bli mer kär😍
Kan man bli mer kär😍
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Vendela
Beauty Star
16/05/24-14:58
Sommarlyx, senaste inköpen 🫶🏽💭
Sommarlyx, senaste inköpen 🫶🏽💭
Nikki
Beauty Pro
16/05/24-14:46
Escadas senaste sommardofter 🌞🌸 Har ni provdoftat dem ännu?
Escadas senaste sommardofter 🌞🌸  Har ni provdoftat dem
Arlinda
Beauty Star
16/05/24-14:25 (redigerad den 16/05/24-20:38)
Om ni inte har doftat på den så tycker jag att ni ska göra det. Den är helt otrolig fin alla frågar vilken parfym jag har . Den är såå perfekt nu till sommaren
Om ni inte har doftat på den så tycker jag att ni ska göra
Matilda
Beauty Beginner
16/05/24-14:14
Fantastiskt hållbart läppstift och underbar färg.
Fantastiskt hållbart läppstift och underbar färg.
Nikki
Beauty Pro
16/05/24-14:00
💐🌸 ESSIE 3 för 2 🌸💐 Wow, så fint på @KICKS idag! 💐🌸🌷🌸🌺
💐🌸  ESSIE 3 för 2  🌸💐  Wow, så fint på @136092963 idag!