/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhet
Senaste
Muni
Beauty Star
03/06/25-08:32

asååå wow wow wow. Varför har ingen pratat om hur god denna parfym är😍😍. jag är verkligen kär i doften. den är en blommig, söt och fräsch doft. Den passar perfekt nu till sommarens sena kvällar😍😍. tycker verkligen den förtjänar mer hype

asååå wow wow wow. Varför har ingen pratat om hur god denna
Frida
Beauty Pro
03/06/25-08:17(redigerad den 03/06/25-08:20)

Brun utan sol är något jag aldrig använt innan, är dock sugen på att testa.☀️ Är lite sugen på att höra era erfarenheter, vilken typ av selftan-produkt gillar ni bäst? Har ni något hack för hur man får jämn och fin färg, speciellt på de "extra svåra" ställena?🤎 Taggar några intressanta produkter

Bild ifrån Tanrevels hemsida

Brun utan sol är något jag aldrig använt innan, är dock
Self Tan Mousse Dark
Self Tan Night Mask
Spray Tan Kit Pro
Berries & Cream Self-Tanning Mousse 150 ml
Self Tanning Water Mist 75 ml
Nikki
Beauty Pro
03/06/25-06:18(redigerad den 03/06/25-06:51)

No more words needed! 😃🛍

No more words needed! 😃🛍
Juicy Tubes 03 Dreamsicle
Complexion Obsessions
Hot Shot Sun Drops Money Honey
The Ritual Of Jing Body Scrub 300 g
The Ritual Of Karma Foaming Shower Gel 200 ml
Save Yourself Super Repair Mask 270 ml
Save Yourself Super Repair Mask 100 ml
Bow Hair Clip White
Hair Clip with Bow Satin Pink
Pearl Hair Clips 2 set
Capric Face Palette Peach
Capric Face Palette Petal
Starter Set Dry/Mature
Suggested missionSe alla
Skapa ditt första inlägg
50
Nikki
Beauty Pro
03/06/25-05:49(redigerad den 03/06/25-05:54)

💖 Massor av nyheter från MORPHE 💖

Knowing MORPHE..

Min önskelista kommer bli nästan lika lång som härifrån till Tokyo! 😁🥰

Vad lockar dig mest?

💖 Massor av nyheter från MORPHE 💖   Knowing MORPHE..
Python Code Eyeshadow Palette
Hot Honeys Plumping Lip Oil Golden Rule
Love Byte Eyeshadow Palette
Hot Honeys Plumping Lip Oil Hive Mentality
Cyber Chrome Eyeshadow Palette
Sky-Fi Eyeshadow Palette
Rich Glitch Eyeshadow Palette
Flickering Sands Eyeshadow Palette
Sudden Heat Creamy Bronzer Stick Stick Flicker
Solo Artist Priming Cream Eyeshadow Debut
Outer Spice Eyeshadow Palette
Moon Stone Eyeshadow Palette
Rose Frequency Eyeshadow Palette
Annika
Beauty Pro
03/06/25-04:29

Nytt från Morphe✨️

Solo Artist Priming Cream Eyeshadow Debut
Solo Artist Priming Cream Eyeshadow Melody
Solo Artist Priming Cream Eyeshadow Airplay
elinxroos
Beauty Star
02/06/25-21:28

Jag har haft problem med akne enda sedan jag blev tonåring. Ibland har det vart mucket, ibland mindre men oavsett vad så har det varit en bidragande faktor till ett dåligt självförtoende.

Jag har likt som många andra gör sökt efter mirakel produkten och jag tror att jag ÄNTLIGEN har hittat den ✨✨✨.

Jag slutade med alla aktiva ingridienser och har en super enkel hudvårdsrutin idag. Jag har rekommenderat dessa produkter till vänner och familj och ALLA är lika nöjda ⭐

Hudkrämen passar dig oavsett hudtyp. DEN ÄR MAGISK! Den ger dig ett otroligt lyster och glow utan att lämna din hud det minsta lilla oljig

Sprayen hjälper dig få bort orenheter och bakterier från ansiktet men funkar även perfekt mot finnar/prickar på bröst eller axlar/rygg.

Hudkräm: PURITO mighty bamboo panthenol cream Facemist: CLINISOOTHE Skin Purifier

Klicka på ett alternativ för att rösta
Har du testad någon av dessa produkter?
7Bidrag
JA
NEJ
Jag har haft problem med akne enda sedan jag blev tonåring.
Skin Purifier 100 ml
Rebecka
Beauty Beginner
02/06/25-20:54(redigerad den 02/06/25-21:08)

För några månader sedan ägde jag ingen makeup. På en och samma dag blev jag guld medlem och makeup galen. Nu har jag galet mycket smink 🙈 Allt för att jag fick för mig lära mig att sminka mig till mitt bröllop. En kvinna på Kicks i Jönköping city visade mig hur jag skulle göra. En kollega fick massa smink selfi på mig och lärde mig förfina sminkningen. Jag fick många frågor om varför jag helt plötsligt börjat sminka mig. Sa att jag hade en 50 års kris. Bröllop var en överraskning för alla. Vi gifte oss i Las Vegas.

Column 1 Column 2 Column 3
Text Text Text
För några månader sedan ägde jag ingen makeup. På en och
Sofia
Beauty Pro
02/06/25-20:32

Gissa hur taggad jag är på parfymmasterclass med Maison Margiela? 🤩🤩🤩 Börja semestern med parfymevent på NKs takterrass? Don't mind if I do! 🍹☀️

Någon annan som har signat upp sig? Det är NK Stockholm som håller i det tillsammans med Maison Margiela under två helger. Av en ren slump såg jag mailet från NK nästan direkt och bokade in mig, nu är det fullbokat de flesta dagarna!

Jag lovar att berätta allt jag lär mig på denna masterclass för er sen! 😊 Om någon vill signa upp sig så finns det vissa tider kvar, och man kan ställa sig i kö också: https://www.lyyti.fi/reg/Maison_Margiela_Masterclass_3611

Gissa hur taggad jag är på parfymmasterclass med Maison
Replica Never Ending Summer EdT 100 ml