Kicks shop picto Till KICKS.se
Hem
Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din hudvårdsrutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Följ de kategorier som du är intresserad av, för att inte missa det senaste snacket! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Alla MakeupSkincareHairBeach readyPerfumeNailsLipsTolka LookenGlowMorningroutineNightroutineAcneRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganBeauty TesterBeautyhackMogen hud
Senaste
Louise
09/01-07:09
Det finns 30 nyanser, för mig skulle nog 120N passa bäst!
Se mer
Nikki
09/01-07:05 (redigerat)
Tips när tiden inte alltid räcker till! Björn Axéns Dry Shampoo är min räddare i nöden. Fräschar upp håret utan att det blir strävt eller får en vit hinna. Finns i flera härliga dofter som alla är Hypo allergenic. För tillfället har jag Sunny Grapefruit💛. Just nu kampanj 25% på Björn Axén. 😃
Björn Axén Dry Shampoo Sweet Blossom 150 ml
Björn Axén Dry Shampoo Sweet Blossom 150 ml
Björn Axén Dry Shampoo Green Apple
Björn Axén Dry Shampoo Green Apple
Björn Axén Dry Shampoo Sunny Grapefruit 150 ml
Björn Axén Dry Shampoo Sunny Grapefruit 150 ml
Björn Axén Dry Shampoo Melon Mist 150 ml
Björn Axén Dry Shampoo Melon Mist 150 ml
Se mer
Josefina
09/01-06:57
30st nyanser finnas det av Teint idole ultra glow foundation på deras hemsida! Kunde hitta 7st av dem på kicks hemsida. För mig blir det som bäst när jag gör en ordentlig husvärds rutin innan, även lite settingspray innan applikationen av foundationen! Och efter såklart!💫 Tror att min färg hade vart - 305N
Se mer
Wilma
09/01-06:37
Det finns 45 nyanser av lancomé foundationen och jag tror färg 038 Beige Cuivré hade passat mig. När det kommer till mitt bästa foundationhack är det nog första att starta med en bra grund, alltså hudvården och därpå gå på med en bra primer. Sedan älskar jag att spray på settingspray när jag ska blanda in foundationen för då blir det ett extra glowy och bra resultat som håller hela dagen.
Se mer
Seemaa Amer Abbas
09/01-06:14
Det finns 30 nyanser av Teint Idole Ultra Wear Care & Glow foundation. Jag tror att 120N skulle passa perfekt för min hud. För bättre skincare ångbada ditt ansikte en gång per vecka för att rensa porerna ordentligt pch sedan använd återfuktande mask.
Se mer
Erika
09/01-06:05
30 nyanser och den jag tror passar mig bäst är 320C. Ready, Set, Glow Lancome foundation innehåller hydraluronsyra och den mjukgörande mandelsyran. 3 sätt att använda: med fingrar, svamp eller den klassiska borsten. Passar lika bra för varje kvinna - vardag och fest.
Se mer
Emelie
09/01-06:03
Det finns 30 nyanser av Teint Idole Ultra Wear Care & Glow foundation. Jag tror att 120N skulle passa mig. För ett extra återfuktat resultat, testa blanda lite av en flytande primer i foundationen innan du applicerar, på så sätt kan du också reglera hur mycket täckning du vill ha. Och applicera alltid från mitten av ansiktet och jobba dig utåt. 😁
Se mer
Anna
09/01-06:01
Det finns 30 nyanser av denna nya foundation enligt Lancome. Jag skulle ha nyansen 115C 🫶🏼🎉🥰
Se mer