Hem / Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdMakeupSkincareBeautyhackMaskPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsTävlingBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowAcneMogen hudRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganKICKS Secret SantaBeach readyKICKS Beauty AwardsHalloweenNyårslookÖvrigt
Senaste
maja.asplund
Beauty Star
08/10/23-18:46
Vilken brun utan sol rekommenderar ni till ansiktet?✨
Alicia
Beauty Star
08/10/23-18:45
Någon här som kan tipsa om ett bra schampoo för torrt hår? Funderar på att testa Björn Axén. Någon som provat och kan säga om det är värt pengarna?
Daisy
Beauty Star
08/10/23-18:34
Någon som testat k18s hårprodukter tidigare? Isåfall vad är värt pengarna då det är svindyrt🥲
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Lova
Beauty Star
08/10/23-18:32
Har ni något tips på ett riktigt bra läppbalsam man kan köpa nu när det blir kallt ute? Märker verkligen att mina läppar blir så torra på vintern:(
Lova
Beauty Star
08/10/23-18:30
Vad tycker ni är bäst? Pressed eller loose powder? Eller använder ni båda? 😊
Olivia
Beauty Star
08/10/23-18:30
Testat alla dessa 3 nu och inte vart ett super fan tills super straight kom ut. WOW säger jag bara!! Har lockigt hår och extremt tjockt vilket gör att när de är fuktigt ser jag ut som en pudel men denna produkt har räddat mitt hår när jag väl plattar de! Så TIPS TIPS!!
Testat alla dessa 3 nu och inte vart ett super fan tills
Emilia
Beauty Star
08/10/23-18:26
Letar efter ett bra puder. Har ni tips på ett riktigt bra?😍 Helst pressed, inte löspuder❣️
Eda
Beauty Star
08/10/23-18:24
Hej! Jag är ny här och skulle vilja hitta några likasinnade beauty intresserade att följa… lite om mig: - har långt lockigt hår - har känslig hud med rosacea - gillar naturlig smink/produkter som är lättare på huden Så känner du att du sitter på produkter/tips så följ/kommentera så följer jag tillbaka så kan vi byta ut lite erfarenheter o tips på saker 🤩