Hem
Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din hudvårdsrutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Skriv här
Alla MakeupSkincareBeautyhackHairHållbarhetPerfumeLipsTävlingBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowAcneMogen hudRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganKICKS Secret SantaBeach readyKICKS Beauty AwardsHalloweenNyårslookÖvrigt
Senaste
Rebecca
Beauty Pro
02/24/24-18:17
Nya läpprodukter inköpta!😍Verkligen samlat på mig av produkter för läpparna det senaste så extra kul att få hem dessa speciellt maybelline lifter plump gloss! Som jag längtat!🤩😍
Nya läpprodukter inköpta!😍Verkligen samlat på mig av
mohammedhana82
Beauty Star
02/24/24-17:09
En av de finaste parfymerna jag har testat av Tom ford.
Julia
Beauty Beginner
02/24/24-15:40
Finns det något som är liknande denhär krämen i konsistens och funktion fast billigare, för jag älskar den men den är alldeles för dyr för mig
Finns det något som är liknande denhär krämen i konsistens
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Petra
Beauty Star
02/24/24-15:35
Hej allihopa! 🥰 Om man vill ha en parfym som luktar sexig, sensuell, söt med vaniljtoner men ändå vuxen och "professionell" om ni förstår vad jag menar. Vad ska man då köpa för parfym? Det är alltså jag själv som är ute efter en sådan här parfym. Det ska vara en EdP. Hoppas att ni förstår vad jag menar och tack på förhand ❤️😊
Hej allihopa! 🥰 Om man vill ha en parfym som luktar sexig,
Maram
Beauty Star
02/24/24-15:20
Hej! Jag har ganska tunt och livlöst hår skulle vilja ha tips på bra produkter!🌸
Melissa
Beauty Star
02/24/24-15:10
100% värt att köpa
100% värt att köpa
Melissa
Beauty Star
02/24/24-15:09
Så gooood
Så gooood
Melissa
Beauty Star
02/24/24-15:06
Är denna doften god? Kommer detta kit komma tillbaka igen ?💓
Är denna doften god? Kommer detta kit komma tillbaka igen