Kicks shop picto Till KICKS.se
Hem
Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din hudvårdsrutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Följ de kategorier som du är intresserad av, för att inte missa det senaste snacket! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Alla MakeupSkincareHairBeach readyPerfumeNailsLipsTolka LookenGlowMorningroutineNightroutineAcneRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganBeauty TesterBeautyhackMogen hud
Senaste
Filter
Frida
05/09-11:00
30 st nyanser finns de. Pch 330N hade nog passat mig bäst!
Se mer
Melina
05/09-10:58
30 nyanser och 105w hade passat mig bäst misstänker jag då jag har en varm underton
Se mer
Teresia
05/09-10:53
30st olika nyanser . Tror att nyans 105W passar mig
Se mer
Hilda
05/09-10:51 (redigerat)
Det finns 30 nynser och jag tror 105W hade passat mig bäst :) Mitt favorit tips är att använda mycket kräm produkter och sen använda en återfuktande settingspray på pudret så det smälter ihop.
Se mer
Sara
05/09-10:50
Det finns 30 nyanser och jag tror att färgen 011 Beige Cristallin skulle passa mig bäst. 🤍 Mitt bästa foundationhack är att bara applicera där man verkligen behöver och att dutta flera gånger med våt svamp tills produkten gått ordentligt in i huden. ⭐️
Se mer
Johanna
05/09-10:48
Det finns 30 olika nyanser av foundation och min nyans borde vara 115C möjligen 110C ljus men troligtvis med lite rosa underton. Bra med många nyanser för att enklast hitta sin ton, och kunna blanda två om man är mitt emellan. ❤️❤️💜🧡
Se mer
Frida
05/09-10:46
Det finns 30 nyanser och jag tror 335W hade passat mig bäst!
Se mer
Alicia
05/09-10:46
Den kommer i 30 olika nyanser, hur bra? Jag tror att min perfekta höst-nyans är 335W! En riktigt bra primer och en ren hud innan foundation är grundläggande för en jämn och fin bas, som också greppar tag i huden utan att kännas tung. <3
Se mer