/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdMakeupSkincareBeautyhackPrideBeach readySolskyddMaskTävlingPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowKICKS Secret SantaRetinolAcneKICKS Beauty AwardsMogen hudFullglamHalloweenNaturalskincareNyårslookVeganÖvrigt
Senaste
Safija
Beauty Pro
19/10/23-18:04
Denna toner från paulas choice har hjälpt min hud så så mkt. Det ger en fin glow huden känns som ny hud. Den motverkar mina stress finnar samt att den exfolierar huden och minskar porer.
Denna toner från paulas choice har hjälpt min hud så så mkt.
simkuter
Beauty Star
19/10/23-18:01
very good masking cream, it covers the face well
very good masking cream, it covers the face well
Marigona
Beauty Pro
19/10/23-18:01
Hej alla fina!! Kan ni snälla börja följa mig, kommer dela med mig av så bra tips nu till vintern🥰
Hej alla fina!! Kan ni snälla börja följa mig, kommer dela
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Lee
Beauty Star
19/10/23-17:57
Hej! Vad är eran åsikt om denna parfym? Håller den länge?
Amanda
Beauty Star
19/10/23-17:53
Någon som provat Valentino born in Roma Donna, vad tycker ni om den? Är hållbarheten bra?
Alicia
Beauty Pro
19/10/23-17:51
Tips på bra produkter för ganska torrt o frissigt hår?
Annika
Beauty Star
19/10/23-17:50
Alltså, jag är inte superung… men känner mig som 17 eller 27, lite beroende på.  Och nu ska jag bli lite personlig här och hoppas det är ok 💞.  Jag har ett gott liv, med vuxna barn och en man som är pensionär. Gjorde en tvärsväng i yrkeslivet för snart 5 år sedan, och arbetar nu i Nordens största showroom, där vi har vårt eget märke, för brudklänningar. Och älskar det!  Men plötsligt har mina föräldrar blivit väldigt ”gamla”. Så det har varit ett otroligt tufft drygt halvår. Men idag (på min lediga dag) så fick jag otroligt goda råd från olika håll i samma riktning. Tänker följa dem och går inte in på mer detaljer än så.  Så idag har jag varit ute på en kort promenad, köpt fina blommor till mig själv, hämtat ett paket på posten, ätit lite extra gott och filat naglarna. Tänker njuta av en dusch och en ansiktsmask senare ikväll. Och sedan kommer jag att läsa lite i Underbara Claras Vinterbok innan jag somnar. Den är ren lycka! Så vill bara skicka en uppmuntran till dig som kanske kämpar och står i olika omständigheter som kanske inte går att påverka.  Du är dyrbar, värdefull och helt underbar! Allt kommer ordna dig i sinom tid tänker jag. Och alla produkter som finns i världen är härliga och det är ljuvligt att få fixa sig, göra sig lite extra fin och dofta gott. Men du är också helt fantastisk alla de dagar då du kanske inte orkar, vill eller känner för det. Det är också helt ok med sådana dagar, verkligen! Bara så du vet att du är helt och totalt älskvärd alla, alla dagar 😊🥰😍❤️! Stor kram!!!🤗💞🤗💖🤗
Eva
Beauty Star
19/10/23-17:49
Ett STORT tips till ALLA!!! Har du torrt, brutet eller färgat hår är denna produkt precis vad du behöver. Denna mask reparerar på djupet för en långvarig hårvård, dock lite åt det dyra hållet. Redan efter första användningen märker du skillnad, helt otroligt har inga ord! PS, en bra julklapp💗 Följ för mer tips!
Ett STORT tips till ALLA!!!   Har du torrt, brutet eller