Hem / Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdMakeupSkincareBeautyhackMaskPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsTävlingBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowAcneMogen hudRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganKICKS Secret SantaBeach readyKICKS Beauty AwardsHalloweenNyårslookÖvrigt
Senaste
Dream
Beauty Star
10/10/23-12:12
Vill även tipsa om denna som funkar minst lika bra!
Vill även tipsa om denna som funkar minst lika bra!
Natasa
Beauty Star
Omg!!! Ni förstår inte hur taggad jag är!!
Omg!!! Ni förstår inte hur taggad jag är!!
Havjin
Beauty Star
Älskar denna!! Så naturlig och glowy🥰
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Dream
Beauty Star
10/10/23-12:11
Vill bara tipsa om den här, den är så bra med att ta bort döda hudceller ifrån kroppen. Har testat alla möjliga produkter men ingen slår denna! Man ser och känner verkligen hur allt går bort.
Vill bara tipsa om den här, den är så bra med att ta bort
izag02
Beauty Star
10/10/23-12:11
Hej, jag söker efter en foundation som är ganska fulltäckande. Men ändå till ett hyfsat pris och inte för torr 💄
Tilda
Beauty Star
10/10/23-11:41
Detta är min top 1 favorit primer någonsin!!
Detta är min top 1 favorit primer någonsin!!
Minnea
Beauty Star
10/10/23-11:40
Vilket puder är bäst? Skulle vilja hitta ett kompakt puder som inte får sminket att se kakit ut
Vanna
Beauty Star
10/10/23-11:28
Vad gör ni mot fettigt hår? Har väldigt glansigt hår och måste duscha det varannan dag