/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdMakeupSkincareBeautyhackPrideBeach readySolskyddMaskTävlingPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowKICKS Secret SantaRetinolAcneKICKS Beauty AwardsMogen hudFullglamHalloweenNaturalskincareNyårslookVeganÖvrigt
Senaste
Nour
Beauty Star
10/19/23-18:50 (redigerad den 10/19/23-18:52)
Hej! Är det någon som har testat dessa parfymer från Chloé, vad tycker ni vilken av de doftar godare och håller länge
Felicia
Beauty Star
10/19/23-18:41
Bästa tipsen på halloween sminkning?
Elin
Beauty Star
10/19/23-18:35
Hej allihopa! Jag undrar ifall någon kan rekommendera en bra oil cleanser! Just nu använder jag Acos oil cleanser som jag köpte på apoteket och den är helt okej. Den tar dock inte bort några av mina "blackheads" (menar sebaceous filaments, men låter inte lika nice lol) vilket oil cleansers ska göra... Tacksam för hjälp!:)
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Jenny
Beauty Star
10/19/23-18:30
Shiseido ✨ Efter ett bra tag som både kvälls och morgonrutin tackar jag Shiseido för denna gång ✨ Fantastiska produkter! Testat?
Shiseido ✨ Efter ett bra tag som både kvälls och morgonrutin
randyahya687
Beauty Beginner
10/19/23-18:21
Vad tycker ni om den? För jag älskar 😍😍😍
Vad tycker ni om den? För jag älskar 😍😍😍
Marigona
Beauty Pro
10/19/23-18:13
hej, vilken av dessa parfymer bär mest doft?😍☺️
simkuter
Beauty Star
10/19/23-18:11
very good brushes i really like them
very good brushes i really like them
Eva
Beauty Star
10/19/23-18:07 (redigerad den 10/19/23-18:08)
Om du inte använder solkräm dagligen, då är det dags att börja. Beauty of Joseon, är en perfekt solskydd med risextrakt och probiotika vilket stärker hudbarriären samt återfuktar (bra för känslig hud). Passar mycket bra under smink och ger en fin Glow. Följ för mer tips! ☺️
Om du inte använder solkräm dagligen, då är det dags att