/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdMakeupSkincareBeautyhackPrideBeach readySolskyddMaskTävlingPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowKICKS Secret SantaRetinolAcneKICKS Beauty AwardsMogen hudFullglamHalloweenNaturalskincareNyårslookVeganÖvrigt
Senaste
Cali
Beauty Star
10/19/23-20:50
Måste ge en shoutout till denna pärla! För SLÄT, hälsosam, exfolierad hy! Jag har ganska så torr hud förutom vid hakan där jag har porer och så men alltså inget slår känslan efter denna! Den är så underbar och underkskattad, min vän och jag köpte varsin och båda va chockade över hur len huden blev! Den är mysig också, man kan lixom sitta och rubba in den hur länge som helst, typ medan man kollar på TV! Rekommenderar så starkt! ❤️
Måste ge en shoutout till denna pärla! För SLÄT, hälsosam,
Majken
Beauty Star
10/19/23-20:00
Någon som har testat denna? Är den värd att köpa?
Någon som har testat denna?  Är den värd att köpa?
Lova
Beauty Beginner
10/19/23-19:39
Tips på bra schampo & balsam för rakt, slitet, blekt blont hår. Helst inte jätte dyrt om den inte är värt priset!🫶🏽
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Izabella
Beauty Star
10/19/23-19:35
Tips till er utan en värmeborste! Köp en stor rullborste och föna de medans du rullar de med borsten! Älskar resultatet!
Monzz
Beauty Beginner
10/19/23-19:34
Hej tjejer! Ett tips bara, testa att blenda ut er concealer med en powder puff - life changing 🤩
Hej tjejer!  Ett tips bara, testa att blenda ut er concealer
Izabella
Beauty Star
10/19/23-19:15
Hej, någon som har tips på lite mörkare dofter. Använder just nu Alien från Mugler, börjat tröttna lite. Men gillar även Paco Rabanne FAME, men även den lite trött på. Gillar lite mörkare dofter, som inte är så typiska. Vill helst inte lukta som hela Sverige💘
ragad.kullab
Beauty Pro
10/19/23-19:05
Sl från Armani tjejer 😍😍😍
Erica
Beauty Beginner
10/19/23-18:54
Har svårt att hitta dofter just i fruktiga dofter, nån som har en bra parfym i riktig fruktig doft 🙂