Hem / Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdMakeupSkincareBeautyhackMaskPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsTävlingBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowAcneMogen hudRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganKICKS Secret SantaBeach readyKICKS Beauty AwardsHalloweenNyårslookÖvrigt
Senaste
Maja
Beauty Star
10/10/23-17:23
Någon som har tips på någon foundation, blir ganska torr i vissa partier i ansiktet så min foundation lägger sig inte utan lossnar tillslut. Eller kanske en bra primer?
Rebecca
Beauty Pro
10/10/23-17:15
Dagens sminkning rekommenderar verkligen denna paletten så enkel att arbeta med🥳😁 duo franslim är verkligen också att rekommendera håller längre på fransarna utan att lossna och även produkten håller länge utan att bli dålig☺️
Dagens sminkning rekommenderar verkligen denna paletten så
Hanna
Beauty Star
10/10/23-17:14
Heeej! Har en sambo här hemma som snart fyller år och han har pratat om att han behöver en ny parfym. Ge mig era bästa tips på en prisvärd parfym som luktar gott!! <3
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Veronica
Beauty Beginner
10/10/23-17:01
Är det någon som vet en produkt, serum eller komplement till dagkräm, nu när kylan kryper sig på som kan hjälpa min yttorra hud att bli len och tålig?
Bianca
Beauty Star
10/10/23-16:54
Jag letar efter mango doftande parfymer/ kropps vård. Någon som har några förslag?
Maja
Beauty Beginner
10/10/23-16:50
Vilken är er favorit mascara?
Maja
Beauty Beginner
Behöver tips på en concealer som inte lägger sig i linjerna men vill ha täckande!
Bianca
Beauty Star
Någon som har provat L’Oréals ”extraordinary oil” ? Funderar på att köpa!