/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdMakeupSkincareBeautyhackPrideBeach readySolskyddMaskTävlingPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowKICKS Secret SantaRetinolAcneKICKS Beauty AwardsMogen hudFullglamHalloweenNaturalskincareNyårslookVeganÖvrigt
Senaste
Malin
Beauty Pro
10/21/23-05:20
Tipsa om er favoritparfym! 🔥
Malin
Beauty Pro
10/21/23-05:16
Mitt senaste köp. Vad är era åsikter?
Aliyah <3
Beauty Pro
10/20/23-22:31
Mitt senaste köp! Vad tycker ni om produkten?
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
IDASSS
Beauty Star
10/20/23-21:02
Hur gör ni med fet hud med hudoljor och dylikt? Använder ni dem? Vilka funkar bäst då? Hur återfuktar ni utan att huden känns fet? Min hud har förändrats och jag vill smörja in den som vanligt, men inser att jag måste välja lite andra produkter nu.
Hur gör ni med fet hud med hudoljor och dylikt? Använder ni
Bedur
Beauty Pro
10/20/23-20:59
En sak jag hoppas @KICKS kan göra justeringar på är när man väl vill tagga produkter i inlägg. Tycker det är så svårt att få fram vissa produkter och ibland måste man leta ett tag eller skriva exakta namnet på produkten för att den ska komma upp. Ibland hittar man inte alls det man vill tagga :/
Matilda
Beauty Pro
10/20/23-20:27
Hej! Någon som har tips på bra foundation med naturlig finish? Gärna med medium täckning som passar en normal/torr hud som kan vara lite känslig. 😊
nathaliesjostrand09
Beauty Star
10/20/23-20:16
Någon bra parfym som hållare hela dagen och har någon lukt av vanilj?
Hanadi
Beauty Star
10/20/23-20:08
Denna serien från The Rituals är otroligt bra och doftar mycket gott Rekommenderar starkt har använt dessa i flera år😊