/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdMakeupSkincareBeautyhackPrideBeach readySolskyddMaskTävlingPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowKICKS Secret SantaRetinolAcneKICKS Beauty AwardsMogen hudFullglamHalloweenNaturalskincareNyårslookVeganÖvrigt
Senaste
Johanna
Beauty Pro
22/10/23-19:21
Alltså har funderat ett tag på att skaffa smala bryn, men vet verkligen inte om man vågar chansa. Hur lång tid tar det för ens bryn att växa ut om man rakar av en del utav det? Samt ät det en dum ide att chansa och testa?
Safija
Beauty Pro
22/10/23-18:13
In love med denna color wow hårprodukten till lockigt hår❤️
In love med denna color wow hårprodukten till lockigt hår❤️
Jabeen
Beauty Pro
22/10/23-17:53
Hi everyone, hope you all doing well 😊 I want to share something actually I am a bit confused whether it’s only me or someone else has experience the same. As I like any product and if it becomes my favorite after some time that product discontinued from KICKS website and this happened to me three times, 1st I bought Mac Amplified lipstick “Just Curious” it’s not on the website now, 2nd I bought a serum from Budgie “Big City Life Anti-Pollution Face Serum” and it’s also not available on KICKS maybe they update the formula but I didn’t get its replacement and 3rd my most favorite face cream from Budgie “Firming 0,5 Bakuchiol Avocado Whipped Face cream” I searched it on the website yesterday but I couldn’t find it that made me sad 😞 all my favorite products has been discontinued I don’t know why, has anybody experienced the same as I did?
Hi everyone, hope you all doing well 😊 I want to share
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Sandra
Beauty Pro
22/10/23-17:49
Men jisses vad bra erbjudanden der var på kicks just nu, klickade precis hem två favoriter och en ny produkt jag inte testat men varit sugen på länge😍 Återkommer med produkterna☺️
Anna
Beauty Pro
22/10/23-17:29
Mitt senaste hemkomna paket! Såå bra fuktgivande serum som jag älskar! Milt och fuktgivande 💙 även ögonkrämen är ju otroligt bra och har blivit en favorit🥰 Har beställt en till låda också eftersom det är så bra erbjudande nu!!!
Mitt senaste hemkomna paket! Såå bra fuktgivande serum som
Mari
Beauty Pro
22/10/23-17:23
Den innovativa formulan tar bort mörka fläckar och rodnader och lämnar huden med en naturlig finish och oslagbar lyster 💜
Den innovativa formulan tar bort mörka fläckar och rodnader
Paulina
Beauty Pro
22/10/23-17:14 (redigerad den 22/10/23-17:16)
Lite påfyllning av favoriter samt 3 st produkter jag aldrig prövat. Suppertaggad på primern, bronzern och borstrengöringen!
Lite påfyllning av favoriter samt 3 st produkter jag aldrig
Nikki
Beauty Pro
22/10/23-16:01 (redigerad den 22/10/23-16:01)
Många läpprodukter från Morphe med på 2 för 1. 💋 Alla färger ingår dock inte alltid i kampanjen så det får man kolla lite extra. Kan också rekommendera Out & A Pout Lip Duo (ingår dock inte i erbjudandet men väldigt prisvärd ändå). Jag har den i färgen Flirty Nude.
Många läpprodukter från Morphe med på 2 för 1. 💋  Alla