/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdMakeupSkincareBeautyhackPrideBeach readySolskyddMaskTävlingPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowKICKS Secret SantaRetinolAcneKICKS Beauty AwardsMogen hudFullglamHalloweenNaturalskincareNyårslookVeganÖvrigt
Senaste
Beauty Tester
Rebecca
Beauty Pro
10/23/23-00:00
Jag fick äran att testa ansiktsmasken och vill bara säga älskar den😍 blev så förvånad över resultatet så fort bara efter förstaanvändningen. Har nu använt den 3 gånger i veckan och den tar bort all skit i ansiktet som man vill bli av med. Huden stramades åt samtidigt som man fick baby hudz väldigt len och även fick ett lyster🥰😍 den höll verkligen vad den lovade och kommer lätt köpa om den även fast priset är lite högt så är de verkligen värt det.
Jag fick äran att testa ansiktsmasken och vill bara säga
Hatoun
Beauty Star
10/22/23-22:44
Hej har ni tips på en foundation för oljig hud?☺️
adasnilsson
Beauty Beginner
10/22/23-21:22
Har någon nått bra tips på att få bort knottror i pannan??😊
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Safa
Beauty Star
10/22/23-20:33
kan ni tipsa mig produkter som gör håret tjock?
Safa
Beauty Star
10/22/23-20:32
hej, kan ni tipsa mig på sexiga parfymer ?
Nadila
Beauty Pro
10/22/23-20:20
Mitt senaste köp 🥰 har ej testat den innan men den låter lovande.
Mitt senaste köp 🥰 har ej testat den innan men den låter
Noora.mohammed
Beauty Pro
10/22/23-20:12
Vill gärna ha tips på foundations som ger medium coverage och är lätta på huden
Angelika
Beauty Pro
10/22/23-19:42
Behöver hjälp med vad man kan köpa till en kille som fyller 18, kan vara allt från parfym till hudvård till kläder. Ge mig era bästa tips och idéer 🫶🏽