/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhet
Senaste
Nikki
Beauty Pro
31/05/24-09:38

Jag tänker INTE gourmanddofter när jag tänker på Marc Jacobs men här är faktiskt en ny lite lättare gourmanddoft, Daisy Love Pop EdT från just Marc Jacobs, perfekt för sommaren.

Gourmanddofter har ju blivit väldigt populära men de är ofta både söta och lite tyngre så kanske inte alltid vad man föredrar varma sommardagar. Denna lite lättare EdT kanske kan vara intressant för fler än mig.

Doftnoter bl a hjortron, bergamott (citrus), vispgrädde, pistage, benzoin och mysk.

Jag tänker INTE gourmanddofter när jag tänker på Marc Jacobs
Daisy Love Pop EdT 50 ml
Sara
Beauty Beginner
30/05/24-22:05

Hej alla! Jag var hos frisören och blekte mitt hår för några månader sedan, och känner verkligen att kvaliten på mitt hår har blivit uruselt. Det har blivit tunnt, "torrt" och tappar mer hår en vad jag brukar... Är det någon som har tips eller kan rekomendera något produkt som kan hjälpa mig? Och stärka håret? kramar <3

Sofia
Beauty Pro
30/05/24-21:55

TIPS! Colourpop.com kör fri frakt till hela världen just nu! Passa på om ni spanat in något intressant eller så. 😊 Inget minimibelopp för att få fri frakt! 🙌🏼

Jag beställde precis lite färgglada mascaror och liners som jag sneglat på ett bra tag. Otroligt billiga grejer men bra kvalitet!

Colourpop är verkligen ett märke jag önskar att man kunde köpa på Kicks. 😊

TIPS! Colourpop.com kör fri frakt till hela världen just nu!
Suggested missionSe alla
Skapa ditt första inlägg
50
Malin
Beauty Star
30/05/24-21:26
kellgrene
Beauty Star
30/05/24-21:08(redigerad den 30/05/24-21:13)

Om det är något jag fastnat för som jag rekommenderar ALLA jag träffar, så är det anastasia brow freeze gel! Det var det senaste jag köpte och kompleterar verkligen min sminkrutin!

Mirakelprodukt!!!! Mina bryn lever sitt egna lilla liv och gör vad dem vill. jag har testat lite olika produkter men alla känns kletiga, för limmiga, osv osv. jag har t.o.m testat ett från normal som seriöst fjällade, såg ut som jag ömsade skin efter nån timma.

Men denna, jo denna är så underbar, den sitter hela dagen. kortet är taget 11 på kvällen, jag la på den 8 på morgonen. sitter stenhårt, precis som jag vill ha. du kan till och med välja om du vill dem ska vara lite fast eller sitta som sten mot huden. tack vare spateln/borsten.

Allt jag säger är TESTA och ni kommer inte ångra er!<3

Om det är något jag fastnat för som jag rekommenderar ALLA
Brow Freeze Gel
Julia
Beauty Star
30/05/24-20:25

denna är ett MÅSTE för perfekt böjda fransar och böjjning som håller!

denna är ett MÅSTE för perfekt böjda fransar och böjjning
Studio Pro Master Eyelash Curler Promaster Eyelash Curler
Sofia
Beauty Beginner
30/05/24-20:08

finns ingen bättre hårolja

LuxeOil Reconstructive Elixir 30 ml
Sofia
Beauty Beginner
30/05/24-20:08

Tips om ni vill ha en väldigt romatisk parfym !

Sì Passione Éclat EdP 30 ml