Hem / Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdMakeupSkincareBeautyhackMaskPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsTävlingBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowAcneMogen hudRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganKICKS Secret SantaBeach readyKICKS Beauty AwardsHalloweenNyårslookÖvrigt
Senaste
Evelina
Beauty Star
12/10/23-16:51
SOL DE JANEIRO ✨ Okej, låt oss diskutera! Jag ser dessa produkter exakt överallt. Har doftat på 62 och tycker det doftat BLÄ, men det finns ju massa andra sorter också. Misten, sitter den bra hela dagen? Eller försvinner doften snabbt? ✨
Leen
Beauty Pro
12/10/23-16:39
Behöver tips på en bra eye cream !
Mimmi
Beauty Pro
12/10/23-15:55
Hej alla underbara!! Mina läppar har länge vart typ min största osäkerhet och har nu börjat leka lite med olika läppcombos och börjar verkligen älska det! Nu letar jag dock efter den perfekta ”pinky nude” ! Så har ni några tips kommentera gärna dessa!!!  Är dock väldigt blek så vet inte hur detta kommer passa mig så har ni något annat så är allt välkommet!!  Taggar lite bilder på läpp-combos jag älskar, gärna glossy oxå!!!
Hej alla underbara!!  Mina läppar har länge vart typ min
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Tindra
Beauty Star
12/10/23-15:27
Denna bronzer är verkligen ett stort tipps. Så fin!
Tindra
Beauty Star
12/10/23-15:22
Denna är verkligen WOW😍 Lämnar ditt hår superglansigt och lent, Det håller även länge och håller 2/3 duschar. Efter att du tvättat håret låter du de handdukstorka lite, sedan sprayar du i hela håret, (tipps att dela upp håret) Sedan fönar du håret medans du borstar de. Den aktiveras vid värme och friktion
Emilia
Beauty Star
12/10/23-14:26
Behöver tips på en bra nattkräm som inte är super dyr🥰
Lilia
Beauty Star
12/10/23-14:21
Vill bara tipsa om denna foundation, detta är den absolut mest prisvärda foundation enligt mig!! Den ser väldigt naturlig ut och håller otroligt bra. Detta är den enda foundation jag inte har något dåligt att säga om.
Vill bara tipsa om denna foundation, detta är den absolut
Lilia
Beauty Star
12/10/23-14:12
Någon som har tips på en bra produkt mot pigmentfläckar i ansiktet?