Hem / Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdMakeupSkincareBeautyhackMaskPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsTävlingBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowAcneMogen hudRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganKICKS Secret SantaBeach readyKICKS Beauty AwardsHalloweenNyårslookÖvrigt
Senaste
Victoria
Beauty Pro
14/10/23-17:16
Hej! Vet ni om vinnarna av kalendrarna kommer publiceras någonstans? 🌸
Irena
Beauty Pro
14/10/23-16:28
Någon som har testat denna och kan dela med sig av erfarenheter, gärna ni med lite oljig/kombohy 😄
Någon som har testat denna och kan dela med sig av
Natalie
Beauty Star
14/10/23-14:37
Hej går det att handla på rea och blackfriday med presentkort? Mvh.
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Donatella
Beauty Pro
14/10/23-13:27
Jag har kämpat med mörka ringar ett tag och denna produkten gjorde mirakel. Fått nästan alla i min omgivning att köpa den och alla är super nöjda! Det är en doftfri och vegansk formula. Den ljusar upp, slätar ut och återfuktar huden något enormt. Tips!🤍
Jag har kämpat med mörka ringar ett tag och denna produkten
Donatella
Beauty Pro
14/10/23-13:21
Vill du att sminket ska hålla hela dagen? Då är denna primern så så värd att testa!😍 Den är lite sticky vilket gör att sminket fäster sig som bara det. Ger även ett jättefint glow då den innehåller ljusreflekterande guldflagor! ✨✨✨
Vill du att sminket ska hålla hela dagen? Då är denna
Anna
Beauty Pro
14/10/23-13:06
Denna är så fin på huden! Älskar!
Denna är så fin på huden! Älskar!
Selvi
Beauty Star
14/10/23-12:51
Hej, försvinner medlemspoängen vid årskiftet?
Selvi
Beauty Star
14/10/23-12:49
mitt hår är omöjligt att styla. Jag kan locka hur mycket som helst men mitt hår lyckas inte få form av värme. Det enda som går är att föna. Har ni tips på vad jag kan göra eller använda för motverka detta?