/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdMakeupSkincareBeautyhackPrideBeach readySolskyddMaskTävlingPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowKICKS Secret SantaRetinolAcneKICKS Beauty AwardsMogen hudFullglamHalloweenNaturalskincareNyårslookVeganÖvrigt
Senaste
lin.madsen
Beauty Star
26/10/23-18:55
Älskar allt som har med smink, hudvård, hårvård och parfymer att göra🥹
Safija
Beauty Pro
26/10/23-18:42
Halloween inspo🖤
Halloween inspo🖤
Kajsa
Beauty Star
26/10/23-18:28
Den här duscholjan från Rituals har jag testat nu i några veckor och tycker den är väldigt avkopplande med en härlig, men lite stark, doft. Men den är väldigt mjuk och återfuktande på mina torra ben, vilket är härligt. Dock inte så dryg.
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Kajsa
Beauty Star
26/10/23-18:06
Har testat det här schampot och balsamet kombinerat i några veckor nu och mitt hår blir så mjukt och känns återfuktat när det torkat efter att jag använt det. Får heller inget trassel i mina lockar, och enkelt att kamma igenom, trots att mitt hår är väldigt kort. En svag men trevlig doft. 🫶🏼
Natalie
Beauty Star
26/10/23-18:05
Har någon tips på parfym med vaniljdoftiga noter till bra pris?
Mahtab
Beauty Star
26/10/23-17:12
När man köper fel shad of foundation vad ska man gör att den passar och att man kan använda den fortfarande
Mahtab
Beauty Star
26/10/23-17:10
Tips på bra primer
Hanna
Beauty Pro
26/10/23-16:48
Bomba gärna med förslag på parfymer till herr, gärna inte dofter alla använder. Kardemumma är en not jag älskar!