/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdMakeupSkincareBeautyhackPrideBeach readySolskyddMaskTävlingPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowKICKS Secret SantaRetinolAcneKICKS Beauty AwardsMogen hudFullglamHalloweenNaturalskincareNyårslookVeganÖvrigt
Senaste
Emilia
Beauty Star
27/10/23-07:01
Åsikter om retinol?? Osäker om man ska börja?
Nova
Beauty Star
27/10/23-07:00
För mig blir det väldigt lätt fult runt mina näsvingar när jag sminkar mig. Är det någon som har ett bra tips för att det inte ska bli så?🥰
Emilia
Beauty Star
27/10/23-07:00
En god bodylotion?
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Emilia
Beauty Star
27/10/23-06:58
Mitt hår håller inte när jag lockar utan försvinner efter 30 min. Några tips vad man kan testa?
Emilia
Beauty Star
27/10/23-06:49
Vilka parfymer skulle ni rekommendera?
Emilia
Beauty Star
27/10/23-06:48
Vill få mer volym i håret vad skulle ni rekommendera
Amanda
Beauty Star
27/10/23-06:38
Tips på parfymer?
Amanda
Beauty Star
27/10/23-06:27 (redigerad den 27/10/23-06:28)
Hej alla fina! Jag har nyligen köpt dessa produkter från Ole Henriksen och skulle vilja höra lite vad ni tycker om produkterna? Är det pengarna värt eller tycker ni att det finns andra lite billigare produkter som är minst lika bra? Ha en fin helg!