/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhet
Senaste
Nikki
Beauty Pro
01/08/24-17:10
ARMANI Sì Eau de Parfum Intense Tycker denna parfymen passar året om. Den är superkvinnlig och känns lyxig. En fruktig, blommig doft med vanilj och en viss liten örtighet av Davana och Svart Te. Andra doftnoter bl a Svart vinbär och Ros.
ARMANI Sì Eau de Parfum Intense   Tycker denna parfymen
Sì Intense EdP 30 ml
Monique
Beauty Pro
01/08/24-14:08
Hej alla beauties! HELP PLEASE 🙏🏽😅🌞 En fråga till er, jag älskar att blir brun på sommaren och som tur nog aven som naturlig rödhårig så blir jag de dock tar de lite mer sol tid och sedan att hålla den är ej lika bra som andra. Jag älskar kicks egna brun utan sol. Och om jag är ej utomlands eller kan vara ute i solen mest tid av dagen ( när vi har den turen på sommaren här i Sverige med sån sol 😉 ) Då jag behöver lite hjälp - men aven att jag smörj in mej varenda dag med nivea eller biotherm Milk för hålla fukten så brun utan sol håller sej jämt och fint . Men om någon vet någon snabb och effektivt trick efter man simmat i poolen eller relaxa i en jacuzzi. De är ju som exfoliation för tar bort brun utan solen och så fläckig man blir om jag inte torka och smörj in mej med direkt brun utan sol. Eller likt. Men de går ju inte alltid 🙈🙈 Har fin naturlig sol bränna brun färg men vill förbereda mej inför hösten 🫢 - Är de någon som vet någon mirakel produkter / rutiner som man kan simma i en pool : jacuzzi hela dagen / kväll … Och fortfarande ser naturlig brun ute ?? Tack alla beauties !! Förlåt om de lite rörigt frågat. Är de oklart vad jag försöker fråga - kommentarerna gärna de så kan jag fråga lite bättre eller på engelska om man vill de helst 😘
Hej alla beauties! HELP PLEASE 🙏🏽😅🌞 En fråga till er,
Self Tan Overnight Body Mousse Dark 150 ml
Self Tan Instant Body Mousse Warm 150 ml
Self Tan Hydra Face Mist Gradual Tan 100 ml
Self Tan Velvet Body Mitt
Self Tan Kabuki Blending Brush
Monique
Beauty Pro
01/08/24-13:32
Vem tycker inte att göra lite extra med naglarna på hög tider!? Sommaren är min tid att shine och går all-out med naglar. Byter upp dom cirka 2-3 gånger i sommaren. Men innan jag åkte så ville jag pröva ombre x3 med Nail Tattoo- de har växt ute en del redan. Men tänkte vissa dessa NEON naglarna jag har just nu. Produkterna är nästan samma som min nagel artist jag går till har men ej matt då. Och sedan fixad på mina tå naglar själv ( kom nyss hem så ska fixa och lägga upp tills helgen igen ) 🙈💅🏼💅🏼💅🏼😘 Undra vad nästa blir 🤔🤩 #nail #design #addict
Vem tycker inte att göra lite extra med naglarna på hög
7 Day Nail Polish - Miami Vibes Collection 70116 Hello Tan Lines
7day Bohemian Nail Polish 7289 Boho Babe
Suggested missionSe alla
Var snabb!
Budget vs. Lyx 👑
15
Sofia
Beauty Pro
01/08/24-13:25
Denna nyhet från Karl Lagerfeld måste jag provdofta när den finns i butik! 👀 Den har bara tre noter – hallon, jasmin och sandelträ. Det kan vara en riktig hit för mig som gillar lätta, fruktiga dofter. Det var längesen jag hade en hallondoft! 😊 Hoppas att Ikonik woman kommer ut i butik snart!
Denna nyhet från Karl Lagerfeld måste jag provdofta när den
Ikonik Woman EdP 100 ml
Monique
Beauty Pro
01/08/24-13:10
Åker alltid utomlands minst två veckor över sommaren. Och fullt med sol och vätten av salt och poolen. Men också fly resan bland annat som tar på huden och hår är några av dessa mina absolut måste för tar med mej !!
Åker alltid utomlands minst två veckor över sommaren. Och
Waterlover Face Sunscreen SPF30 50 ml
Waterlover Milky Sun Spray SPF50 200 ml
Waterlover Hydrating Sun Milk SPF30 200 ml
At-Home Keratin Treatment Kit
Argan Oil Hair Mask 200 ml
Restorative Hair Mask 75 ml
Moisture Repair Shampoo 250 ml
Moist Repair Conditioner 70 ml
Nikki
Beauty Pro
01/08/24-08:07
CLINIQUE Limited Edition Pop Lip + Cheek Oil En två-i-en tonad olja av Cliniques ikoniska Black Honey-nyans för läppar och kinder. Den ger en genomskinlig skir täckning och glansig finish. Vårdar läpparna med en näringsrik blandning av oljor: safflorolja, jojobaolja, olivolja, solrosfröolja och ricinolja. Allergitestad och parfymfri. Någon mer än jag som skriver upp denna på önskelistan? 🥰
CLINIQUE Limited Edition Pop Lip + Cheek Oil   En två-i-en
Pop Lip & Cheek Oil 4 Black Honey Glow
Nikki
Beauty Pro
31/07/24-21:49
🌿🌲The RITUAL OF JING 🌲🌿 Så glad man blir när man checkat in och upptäcker att nästan hela JING kollektionen från RITUALS finns i badrummet, schampo, balsam, duschtvål, handtvål och hand & body lotion. Har ni testat JING?
🌿🌲The RITUAL OF JING 🌲🌿  Så glad man blir när man
The Ritual Of Jing Hand Wash 300 ml
The Ritual Of Jing Refill Hand Wash 600 ml
Nikki
Beauty Pro
31/07/24-21:26(redigerad den 01/08/24-09:00)
🍨 Somriga, ljust syrenfärgade naglar 🍨💜
🍨 Somriga, ljust syrenfärgade naglar 🍨💜
7 Day Nail Polish - Modern Romance 7315 Ladies First