/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdMakeupSkincareBeautyhackPrideBeach readySolskyddMaskTävlingPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowKICKS Secret SantaRetinolAcneKICKS Beauty AwardsMogen hudFullglamHalloweenNaturalskincareNyårslookVeganÖvrigt
Senaste
Natasa
Beauty Star
27/10/23-10:01
Mitt senaste köp från kicks! Ny favorit budget concealer från Maybelline! Detta är deras Superstay Active Wear Concealer (jag har min i färgen 05 ivory). Väldigt tunn konsistens men lätt att bygga upp. Sitter super fint tycker jag!
Mitt senaste köp från kicks! Ny favorit budget concealer
Rebecca
Beauty Pro
27/10/23-09:22
Mitt senaste köp från Kicks! Testade Budgie’s primer. Faktiskt väldigt bra, och ett bra pris. Så blir att köpa på sig fler innan den försvinner. Min älskade nattkräm, och en ny ögonskugga från Mac. Färgen är väldigt fin, en aning diskret men väldigt fint skimmer!
Mitt senaste köp från Kicks! Testade Budgie’s primer.
Jenny
Beauty Star
27/10/23-09:04
Detta är vad jag köpte när Kicks hade sin grymma rabatt förra veckan. Önskar jag hade handlat mer 🤣.
Detta är vad jag köpte när Kicks hade sin grymma rabatt
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Nikki
Beauty Pro
27/10/23-08:58 (redigerad den 27/10/23-08:59)
🌸💚🤍 Present-tips: PIXI Beauty In A Bag 🤍💚🌸 Perfekt present eller om man vill prova på en hudvårdserie!
🌸💚🤍 Present-tips: PIXI Beauty In A Bag 🤍💚🌸  Perfekt
Linn
Beauty Pro
27/10/23-08:08
💛DAGENS DOFTTIPS!💛 (Just nu på 20%!) Rio Radiance tycker jag är den bästa kokosdoften som jag testat! Den är fräsch och håller bra för att vara en mist! Dessutom min favorit av alla Sol de Janeiros dofter! TOPP:  leite de coco varm sand  HJÄRTA: solar tuberose, ylang ylang   BAS: krämig vanilj, amberessens
💛DAGENS DOFTTIPS!💛 (Just nu på 20%!)  Rio Radiance tycker
Elmedina
Beauty Pro
27/10/23-08:02
Någon som testat denna och vad tycker ni?
Elmedina
Beauty Pro
27/10/23-07:39
Tips på parfymer som håller länge? Helst söta, fräscha och djupa dofter.
Nova
Beauty Star
27/10/23-07:21
Tips på bra spf under smink? Jag ska snart åka utomlands och behöver ett bra solskydd, men upplever att det lätt ”förstör” sminket. Tips uppskattas🤩