/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdMakeupSkincareBeautyhackPrideBeach readySolskyddMaskTävlingPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowKICKS Secret SantaRetinolAcneKICKS Beauty AwardsMogen hudFullglamHalloweenNaturalskincareNyårslookVeganÖvrigt
Senaste
Ellen
Beauty Star
28/10/23-07:01
Ett gäng favoriter jag köpt om igen MINST två gånger.
Ett gäng favoriter jag köpt om igen MINST två gånger.
Daniela
Beauty Star
28/10/23-06:57
Jordens bästa produkter för blekt och färgat håret!! Är evigt tacksam att jag fick lära mig om olaplex i skolan, 3 är precis samma som salongbruk, använder den som inpackning efter schampo och 6 blandar jag med olaplex oljan de har jag i handdukstorrt hår när hela hår rutinen är klar sen jag kammar igenom de med en gles kam!! Förstår att priset kan vara lite känsligt men då får man räkna med att professionella produkter är dryga och så pass koncentrerade att man inte behöver ta mycket produkte i håret. Har haft mitt schampo över 6 månader nu och de har precis kommit under halva förpackningen nu. Dessutom kan man spä ut inpackning med några droppar olja så får man mer fukt i håret med!! Man hittar även alltid olaplex till bra reapriset ex nu har kicks 20% så passa på!!🦋🦋
Jordens bästa produkter för blekt och färgat håret!! Är
Johanna
Beauty Pro
28/10/23-05:36
Igår hade kicks nyinvigning av sin butik i gallerian och det fanns fina rabatter och massa kunnig personal, köpte både gamla favoriter och ny saker att testa.
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Moa
Beauty Star
28/10/23-04:17
Mitt senaste köp från KICKS, älskar produkten. Både ett billigare franserum och fungerar 🥰
Moa
Beauty Star
28/10/23-04:13
Magiska hår produkter!!
Kim
Beauty Pro
27/10/23-22:46
Mitt senaste köp från KICKS! älskar denna brynpenna, riktigt naturligt resultat!
Laura
Beauty Star
27/10/23-22:43
Vad tycker ni om min favorit hylla, underbar va😍🤩
Vad tycker ni om min favorit hylla, underbar va😍🤩
Hiba
Beauty Star
27/10/23-21:12
Jag vill köpa en julkalender men vet inte vilken har ni några bra tips på julkalender som har väldigt bra produkter i sig och även full size ☺️☺️!!