Hem / Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdMakeupSkincareBeautyhackMaskPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsTävlingBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowAcneMogen hudRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganKICKS Secret SantaBeach readyKICKS Beauty AwardsHalloweenNyårslookÖvrigt
Senaste
Isabella
Beauty Pro
17/10/23-12:15
Jag skulle verkligen vilja börja med retinol, vet att man ska vara försiktig i början.. har ni några tips på en bra retinol att börja med när man är nybörjare?😍 och har ni märkt skillnad själva?☺️
Julia
Beauty Star
17/10/23-12:10
Någon som har tips på bra sminkprodukter till mig, som funkar på hud med acne och acneärr? Jag upplever att mitt smink inte fastnar trots bra hudvårdsprodukter… blir som fläckar efter 2 timmar typ och sminket släpper runt mina finnar, så blir som fläckar i hela ansiktet tillslut🫢❤️
Nadja
Beauty Star
17/10/23-11:10
Mitt senaste köp ifrån kicks är denna sprayen ifrån WOW. Både textur och värmeskydd spray. Passar perfekt om man vill att lockarna ska hålla hela dagen.
Mitt senaste köp ifrån kicks är denna sprayen ifrån WOW.
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Tova
Admin
17/10/23-11:05
AHA eller BHA syra? Vad kör ni på? Beställde precis hem den här superpopulära BHA-syran från Paulas Choice, ska bli spännande att testa. Syran ska rengöra huden både på ytan och inuti porerna (upplever att jag börjat få större porer plötsligt).
AHA eller BHA syra? Vad kör ni på? Beställde precis hem den
Jennifer
Beauty Star
17/10/23-10:51
Vad är era favorit foundation? Jag har använt loreal paris infaillible i typ evigheter nu(älskar den) men vill testa något nytt. Tips på någon lagom täckande som inte blir kakig🫶🏻🫶🏻
Nikki
Beauty Pro
17/10/23-10:19 (redigerad den 17/10/23-10:20)
RAW Naturals 💙🤎💚 Beskriver sig själva som ett mikrobryggeri för naturlig hudvård. Hos RAW Naturals spelar skäggväxt en av huvudrollerna i sortimentet, där produkterna är baserade på lokal tillverkning, miljöfokus och ett stort engagemang för de små detaljerna. Spännande och prisvärda produkter så kanske något för Fars Dag (12 november) 
RAW Naturals 💙🤎💚  Beskriver sig själva som ett
bergbomfelicia
Beauty Star
17/10/23-09:10
Finns det någon telescopic mascara som är vattenfast eller är alla bara ”vanliga”?😅🫶🏼
Nikki
Beauty Pro
17/10/23-09:10
Mitt senaste KICKS köp 🤎🌸 Älskar ju Anastasias lipgloss så detta value pack, Lip Luster Duo, kunde jag inte motstå. Vaniljdoftande, klibbfria och med fantastisk glans. Färgerna som ingår är Guava och Deep Taupe (i fullsize). Och det bästa av allt: Förpackningen kostar 295 kr (ordinarie pris 245 kr/st). De är slutsålda online men finns fortfarande i de allra flesta butiker! Skäm bort dig själv eller köp en tidig julklapp!
Mitt senaste KICKS köp 🤎🌸  Älskar ju Anastasias lipgloss