/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdMakeupSkincareBeautyhackPrideBeach readySolskyddMaskTävlingPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowKICKS Secret SantaRetinolAcneKICKS Beauty AwardsMogen hudFullglamHalloweenNaturalskincareNyårslookVeganÖvrigt
Senaste
Mikaela
Beauty Beginner
29/10/23-16:45
Hellu ladies! 🙋🏻‍♀️ Jag är på jakt efter en ny parfym, vilka Skulle ni rekommendera till mig som gillar dofter som t.ex Carolina Herrera Good Girl🫶🏼
Mikaela
Beauty Beginner
29/10/23-16:44
Hellu ladies! 🙋🏻‍♀️  Skulle behöva era tips på bra hårprodukter för torrt hår☺️
Krizzy
Beauty Star
29/10/23-16:00
Hellu ladies! 🙋🏻‍♀️ Skulle vilja få tips på bra ögonkrämer! ✨ Känner mig extra torr nu inför hösten/vintern och sminket lägger sig inte så bra under ögonen 😫 Tack på förhand! Kram 💞
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Amanda
Beauty Pro
29/10/23-15:22
Letar ni efter en billig och bra settingspray ? Då är denna det perfekta alternativet för dig, håller sminket otroligt bra och luktar även gott !!
Artela Silvia
Beauty Star
29/10/23-15:13 (redigerad den 29/10/23-15:20)
💚NIACINAMIDE💚  Min favorit ingrediens!!! Första gången som jag testar märket Kiehl’s och jag måste bara säga WOW, jag är positivt överraskad! Har använt Kiehl’s 5% niacinamide serum i flera månader nu, morgon & kväll och den funkar super bra för min känsliga blandhud. Tidigare serum med niacinamide har fått min hud att reagera negativt men absolut inte denna! Den är lugnande, antiinflammatoriskt och jag märker en stor skillnad på mina förstorade porer. Har någon av er hunnit testa än? Vad tycker ni?🧖🏻‍♀️🤩
💚NIACINAMIDE💚  Min favorit ingrediens!!! Första
Moa
Beauty Star
29/10/23-13:05
Är sugen på att börja använda gel nagellack eftersom det håller bättre än vanligt. Är det någon som har testat dessa från Depend? Har ni fått allergiska besvär av dom? Eller är passar dom för känsligare hud?
Moa
Beauty Star
29/10/23-13:00
Fungerar sånna här produkter äns? Är det någon som har testat dessa produkter och vill skriva sin åsikt om dom så är jag tacksam 🥰
Moa
Beauty Star
29/10/23-12:55
Hej! Letar efter något bra schampo, balsam, inpackning mm men vet inte vad som är bra. Skriv gärna om ni rekommenderar något märke eller specifika produkter. 😊