/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdMakeupSkincareBeautyhackPrideBeach readySolskyddMaskTävlingPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowKICKS Secret SantaRetinolAcneKICKS Beauty AwardsMogen hudFullglamHalloweenNaturalskincareNyårslookVeganÖvrigt
Senaste
Anna
Beauty Pro
28/05/24-15:29 (redigerad den 28/05/24-15:31)

Imorse var detta på huden när jag gick hemifrån!
Mitt absoluta favorit serum som är från Verso till min torra hud rekommenderar jag till alla, effektivt, drygt och milt mot huden🍋💦
Waterfall från Heliocare en av få Solskydd min man gårna använder han också. Det känns behagligt att använda, det är både oparfymerat och inte kladdigt alls vilket är viktigt för honom.
Krämen från Babor är på andra period försöket, min hud är torr och jag tror denna fina collagen-kräm är mer för en blandhy, den hamnar troliigtvis hos en kompis snart🌻

Imorse var detta på huden när jag gick hemifrån! Mitt
Anki
Beauty Star
28/05/24-14:24

Detta läpstift är så bra och sitter bra.

Bahoz
Beauty Star
28/05/24-13:15 (redigerad den 28/05/24-13:17)

Dröm bukett

Dröm bukett
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Veronica
Beauty Star
28/05/24-12:41 (redigerad den 28/05/24-12:41)

Köpte förra veckan ett provset på hemsidan, från Juliette has a gun. Älskar att man kan få testa ett helt gäng olika från samma märke. Har testat de flesta nu och gillar nästan alla 😀

Köpte förra veckan ett provset på hemsidan, från Juliette
Linda
Beauty Star
28/05/24-12:34

Måste bara dela med mig av en favoritkombo nu när sommaren närmar sig med stormsteg som gått och blivit min go-to!!
Maybelline (Dupe på Charlotte Tilbury) under som en glowig primer och IT över, glowet man får med dessa två tillsammans är over beyond ⭐

Karin
Beauty Pro
28/05/24-11:21

Passade på och nyttjade rabbaten som var i helgen. Blev påfyllning sv en av mina favorit dofter, alive, som endast är några ynka droppar kvar i flaskan hemma. Införskaffade även lite nytt att prova för sommarens sminkning

*Passade på och nyttjade rabbaten som var i helgen. Blev
Sofia
Beauty Pro
28/05/24-11:04
Pernilla
Beauty Star
28/05/24-10:05

Det är viktigt att ta han om huden även när sommaren kommer
Detta set Scincity scincare Set som innehåller

  • Mellow Balm 40 ml
  • Milky Moisture Toner 50 ml
  • First Concentrate Sensitive 10 ml
  • Barrier Extreme 15 ml
  • Daily Defense SPF50 15 ml
    Dessa kan du även ha med dig om du ska resa iväg i sommar.
Det är viktigt att ta han om huden även när sommaren kommer