/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhet
Senaste
Jasmine
Beauty Star
08/07/24-00:15

hej tjejer! kan någon ge mig rekomendation om foundation för ojlig hud?

💡Bra svar
Jasmine
Beauty Star
07/07/24-23:56

kan någon ge mig tips på parfymer som luktar fräscht 殺

Mariah Geijer
Beauty Pro
07/07/24-20:12

Doftar fräscht och blommigt utan att bli för sötsliskig. Undertonen som kommer fram känns lyxig och varm. Passar lika bra på mig som på tonårsdottern. Tyvärr håller den inte så länge på mig annars skulle den ha fått full pott.

Daisy Wild EdP 100 ml
Suggested missionSe alla
Var snabb!
Testa en ny hudvårdsrutin 💦
20
Christine Carlberg
Beauty Pro
07/07/24-15:38

Hej!

Är intresserad av att höra vad ni använder för schampo, balsam och hårinpackning! Helst sulfatfritt ☺️ Tack på förhand! 🩷

Nikki
Beauty Pro
07/07/24-14:40

Lyx & skönhet

Visst är de vackra Dior's J'adore-flaskor formade som en amfora (kärl som användes av Antikens greker och romare) och prydda med det berömda Maasai-halsbandet.

Lyx & skönhet  Visst är de vackra Dior's J'adore-flaskor
J'adore Parfum d'Eau Alcohol-Free 100 ml
J'adore EdP Infinissime 100 ml
J'adore EdP Roller-Pearl 20 ml
J'adore EdT Roller-Pearl 20 ml
J'adore EdP Infinissime Roller-Pearl 20 ml
Sofia
Beauty Pro
07/07/24-09:22

Scrollade igenom senaste mailet från Kicks och fick syn på mig själv längst ner. 😄

Scrollade igenom senaste mailet från Kicks och fick syn på
Blomma Palette
Linn
Beauty Pro
06/07/24-20:54(redigerad den 07/07/24-06:02)

LAYERING-TIPS!

Jag älskar den här kombinationen: Prada Paradoxe + La Rive Vanilla Touch (78kr på Normal)

**LAYERING-TIPS!**  Jag älskar den här kombinationen: *Prada
Paradoxe EdP 50 ml
Nikki
Beauty Pro
06/07/24-15:26

🖤🤍 Black Opium Le Parfum 🤍🖤 är en mjukare flanker av YSL's originaldoft Black Opium EdP och med betydligt mycket mer vanilj, hela 4 olika vaniljdoftnoter ingår i parfymens komposition.

Så om du älskar vaniljdofter är detta en att provdofta!

🖤🤍 Black Opium Le Parfum 🤍🖤  är en mjukare flanker av
Black Opium Le Parfum 30 ml