/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdMakeupSkincareBeautyhackPrideBeach readySolskyddMaskTävlingPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowKICKS Secret SantaRetinolAcneKICKS Beauty AwardsMogen hudFullglamHalloweenNaturalskincareNyårslookVeganÖvrigt
Senaste
Alma
Beauty Beginner
02/11/23-14:18
Min all-time favorite. Den doftar helt otroligt gott och är helt klart min favoritparfym 😍 🍀 💌
Tindra
Beauty Star
02/11/23-14:13
En av mina ABSOLUTA favorit dofter😍 Har fått så många komplimanger av denna! Den luktar blommigt, men inte alls för söt med någon lite mörkare basnot
Tindra
Beauty Star
02/11/23-14:07
Mitt hår har varit så fint, glansigt och sååå långt. Mitt hår ät fortfarande superlångt men det går av, Jag har testat olaplex olja, Bobby swedens olja, Loreals håroljor. Många olika och dyra grejer till håret i duschen. Men det verkar ändå gå av nu förtiden. Kan det vara en protein overload eller vad tänker ni det kan bero på? Några tipps?
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Clara
Beauty Star
02/11/23-13:46 (redigerad den 02/11/23-22:47)
Hej alla! Jag skulle så behöva lite tips på bra mascaror, någon som inte släpper och lägger sig i linjerna runt ögonen och någon som ger volym så att fransarna verkligen ploppar. Vilken/vilka skulle ni rekommendera? Lite sugen på att kanske testa en som är brun istället för svart också för att få en mjukare lock 🥰👌🏼 Vad tror ni?
Paulina @paulasmakeupvanity
Beauty Star
02/11/23-13:37
Hallå alla beautynördar!!!! Hösten är ju offciellt här! Och här kommer en POWERPOINT! Ja, powerpoint!!!!!! Med hett tips på produkter under 300kr som är helt amazing! Hittar ni några favoriter? Eller är det någon produkt jag glömt? Skriv gärna!!
Corinnea
Beauty Star
02/11/23-13:21
Någon som har erfarenhet av Emma S? Har hört att den är bra för acne men vill höra vad ni tycker?
Emma
Beauty Star
02/11/23-13:00
Halloween 2023
Halloween 2023
Nikki
Beauty Pro
02/11/23-12:55
💕🎄 Skulle gärna hitta BUXOM under granen! 🎄💕
💕🎄 Skulle gärna hitta BUXOM under granen! 🎄💕