/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdMakeupSkincareBeautyhackPrideBeach readySolskyddMaskTävlingPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowKICKS Secret SantaRetinolAcneKICKS Beauty AwardsMogen hudFullglamHalloweenNaturalskincareNyårslookVeganÖvrigt
Senaste
Krizzy
Beauty Star
02/11/23-11:36
Mitt senaste köp ✨ förutom nars concealern så är de andra produkter helt nya för mig och ångrar att jag inte köpt dem tidigare 🫣 speciellt flaer svampen och setting misten från morphe, så härligt på ansiktet! 🌸
Mitt senaste köp ✨ förutom nars concealern så är de andra
Anna Kihlström
Beauty Pro
02/11/23-10:10 (redigerad den 02/11/23-10:11)
JULKLAPPSTIPS! Yves Saint Laurent Libre är en underbar parfym som jag varmt rekommenderar!  En fin kombination av mandarinolja, lavandinolja, svartvinbär, lavendel, jasmin, vanilj, cederträ och mysk i perfektion.  Designen på flaskan ger en hint om innehållet, är även den en lyxig detalj och asymmetriskt svartlackerat lock med guldkedja.
JULKLAPPSTIPS!  Yves Saint Laurent Libre är en underbar
definedcurlz
Beauty Star
02/11/23-10:08
Hur förbereder du håret inför kylan? 🍂 ❄️   Kicks har så många bra hårprodukter inför kyliga dagar och om du lätt får torrt hår, har jag bästa tipsen till dig! ☁️   I videon ser ni mig använda Maria Nilas produkter (länkade nedan) men Kicks har ett brett utbud av många favoriter så som exempel Briogeo eller flera Maria Nila alternativ som passar olika hårtyper.   Viktigt inför vintern:  🫧 en bra tvättrutin! Shampoo, rengöring är viktig stapel i rutinen - och om du gillar att tvätta håret ofta och känner att ditt hår blir torrt, är co-wash, hösten & vinterns nya favorit! Använd mellan tvättar för att slippa uttorkat hår och hårbotten. Finns i både Maria Nila & i Briogeo’s serier  ☁️ balsam och mask!  Se till att inte glömma att ge håret extra kärlek med en mask varje vecka eller två! Det kommer ge håret näring och gör det enklare att hantera 
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Nikki
Beauty Pro
02/11/23-09:16 (redigerad den 02/11/23-12:42)
Äntligen har jag provdoftat några av parfymerna från Juliette has a gun 🥰 Av dessa blev, helt otippat, Mmmm... EdP och Musc Invisible EdP de jag gillade bäst. Har ni testat dem? Har du redan en favorit?
Äntligen har jag provdoftat några av parfymerna från
liirosen6
Beauty Pro
02/11/23-08:48
Jag älskar murad och önskar mig ett helt set av detta märke av tomten😍🤩❤ett av mina önskningar🥰Det är superlyxigt för huden verkligen...
Emma
KICKS Beauty Expert
02/11/23-08:05
Jag vill jättegärna veta vad ni alla har på era önskelistor iår 😍 Jag behöver lite inspiration till min egna önskelista nämligen! så SHOOT!
Rebecca
Beauty Pro
02/11/23-02:23
Vill bara dela med mig av mitt senaste köp, köper denna om och om igen, jag är kär i denna produkt!!✨
ragad.kullab
Beauty Pro
02/11/23-00:14
Den ska testas 😍😍 Har någon testat va tycker ni?
Den ska testas 😍😍 Har någon testat va tycker ni?