/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdMakeupSkincareBeautyhackPrideBeach readySolskyddMaskTävlingPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowKICKS Secret SantaRetinolAcneKICKS Beauty AwardsMogen hudFullglamHalloweenNaturalskincareNyårslookVeganÖvrigt
Senaste
LoLo
Beauty Beginner
02/11/23-19:44
Johanna
Beauty Pro
02/11/23-19:37
Min go-to foundation! Älskar och den passar så bra på torrare hy och tycker den täcker jätte fint.
Louiseemretsson
Beauty Pro
02/11/23-19:29
Någon mer än jag som villhöver dom nya paletterna av Anastasia beverly hills? 😍 Jag har soft glam mini som alltid får följa med på mina resor 🫶🏽
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Evelina
Beauty Star
02/11/23-18:55
Jag vill höra er ärliga åsikt om denna, främst av er som har bekymmer med mörka ringar under ögonen. Och om du tycker den är bra önskar jag gärna före/efter bilder 🥰🍌
alaa
Beauty Star
02/11/23-18:49
Heeej Har någon testat denna produkt och kan ge en recension? 🙏🫶🏼
Hållbara Sara
Beauty Star
02/11/23-18:48
Reklam för @kicks.se och hur du gör dina egna sminkbortagningspads. Ni använder väl pads av tyg? Det är sååå lyxig känsla att ta bort smink om kvällen med fina pads av tyg - och enkelt att göra själv. Du behöver:handduk i frotté (kanske en som fått någon fläck kan återbrukas?)en stuvbit bomullstygNåt runt att malla medpennavass saxen symaskin som kan sy sicksack (låna och ta hjälp om du inte har en egen!)Gör så här:Klipp ut lika många pads av frotté respektive bomullstygnåla sammansicksacka runt om Klar!Tvätta dem i en tvättpåse; min är av en spetsgardin och ett påslakan och använd galltvål om de inte blir helt rena Jag använder den återanvändningsbara förpackningen som kom med Flaers borste för att ha färdiga pads med micellärvatten i väskan, på t.ex. resan. Tips!Lycka till!
Mandii
Beauty Pro
02/11/23-18:00
En av mina favoriter!💙🫧💆🏼‍♀️ Dr. Ceuracles Scalp DX Voluming treatment Inpackningen bistår håret med näring, volym och glans för ett friskt hår och hårbotten! Inpackningen innehåller PHA som milt exfolierar scalpen och innehåller även ämnen som hjälper till att stärka skalpen men andra ord passar den oss som kan få problem med kliande och torr hårbotten nu under vintern! Det jag också gillar är att håret får lite stadga och inte blir så glatt och mjukt, passar bra om du ska styla håret efter!🫧💙Rekommenderar varmt!💙
En av mina favoriter!💙🫧💆🏼‍♀️ Dr. Ceuracles Scalp DX
Sara
Beauty Beginner
02/11/23-17:36
Sååå bra och prisvärt löspuder. Rekommenderar definitivt