Hem / Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din hudvårdsrutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Skriv här
Alla MakeupSkincareBeautyhackHairHållbarhetPerfumeLipsTävlingBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowAcneMogen hudRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganKICKS Secret SantaBeach readyKICKS Beauty AwardsHalloweenNyårslookÖvrigt
Senaste
Nikki
Beauty Pro
19/03/24-09:52
Senaste KICKS köpet 🍋 Mitt favorit-torrschampo från Björn Axėn som jag köpt om många gånger. Brukar variera doft men denna, Sunny Grapefruit, är min favorit. Fräsch hypo allergenic citrusdoft! 100% vegansk. Bra att passa på nu när KICKS har 25% på Björn Axėn. 😃
Senaste KICKS köpet 🍋  Mitt favorit-torrschampo från Björn
Kaya
Beauty Star
19/03/24-09:26
Vad är era bästa tips för att få bort pigmentfläckar? Jag har testat ALLT känns det som. Peeling Retinol C-vitamin E-vitamin SPF Thiamidol Hyaluronsyra Har tom. Kört en runda med YouthLaser (kombinerar co2 med fraktionerad icke ablativ GaAs laser) och fläcken försvinner ändå inte!! Vad ska jag göra? Bara att acceptera den och gå vidare med mitt liv? 🤣🙈 Ps- har samma uppe i pannan som blir extremt tydlig när jag blir solbränd. Spelar ingen roll om jag kör SPF 100.
Vad är era bästa tips för att få bort pigmentfläckar? Jag
Nadila
Beauty Pro
18/03/24-20:22 (redigerad den 18/03/24-20:25)
TIME SAVING BEAUTY TIPS Du som är en upptagen person , men du vill fortfarande se ditt bästa ut. Låt inte din skönhetsrutin gå förbi för att du är pressad på tiden. för att skära ner några minuter på din skötseltid samtidigt som du behåller snygg hud, friskt hår och den där jätteviktiga "jag har allt tillsammans"-looken. 1. ANVÄND FLERA PRODUKTER Skär ner din dagliga förberedelsetid genom att använda produkter som fungerar dubbelt. Använd till exempel NIVEAs Perfect & Radiant 3 in 1 Micellar Water för att ta bort smink, rengöra och återfukta din hud i ett enkelt steg. 2 Du kan till exempel applicera en ansiktsmask. 3 fokusera på de tre E:n – ögonbryn, eyeliner, ögonfransar. Efter återfuktning, borsta och fyll i ögonbrynen vid behov, fodra dina övre fransar och applicera mascara genom fransarna för definition. Doppa lite concealer under ögonen om de ser lite mörka ut. Tillsätt lite Labello Lip Oil för att avsluta och du är redo att gå ut genom den dörren
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Aaron
Beauty Pro
18/03/24-17:23 (redigerad den 18/03/24-17:24)
Review på DiorShow Kabuki brow Styler 01 blonde (Inte produkten taggad) En mjuk härlig krämig konsistens på pennan, inte alls mörk eller skarp som Fentys penna. Jag har mörkbrunt hår men valde blonde färgen för att få en mer soft look på brynen, borsten som tillkom är helt underbar och mycket bättre än din vanliga ögonfrans liknande borste. Mjuk och känns verkligen som den skuggar färgen och inte bara drar i brynen. 4.5/5
Review på DiorShow Kabuki brow Styler 01 blonde (Inte
Sofie
Beauty Pro
18/03/24-16:25
Tips på bästa setting/finishing puder? 🥰🙏🏽
Emma
Beauty Star
18/03/24-16:21
Tips på en fräsch parfym nu till våren/sommaren?✨
linda.yilmaz123
Beauty Star
18/03/24-15:53
Tips på en bra läppbalsam som återfuktar?
linda.yilmaz123
Beauty Star
18/03/24-15:52
Tips på en bra mascara som gör fransarna lång och fylliga?