Kicks shop picto Till KICKS.se
Hem
Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din hudvårdsrutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Följ de kategorier som du är intresserad av, för att inte missa det senaste snacket! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Alla MakeupSkincareHairBeach readyPerfumeNailsLipsTolka LookenGlowMorningroutineNightroutineAcneRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganBeauty TesterBeautyhackMogen hud
Senaste
Anna
01/09-12:16
De har 30 nyanser och tror 120N skulle passa mig perfekt! Superbra foundation tips enligt mig är att se till att huden är återfuktad ordentligt innan. Nydligen har jag börjat använda embryolisse lait crème concentré som är en kräm men som även fungerar utmärkt som bas under smink och får det att sitta länge. Många makeupartister använder detta som en primer och funkar super för mig! Sen tycker jag att en beautyblender ger det absolut bästa resultatet, hoppas det hjälper nån.
Se mer
Olga
01/09-12:13 (redigerat)
1. Lancôme foundation is available in 30 shades. 125W is my shade. 2. A good moisturiser and primer before foundation makes big difference! But you shouldn't use water base primer with silicon base foundation.
NARS Sheer Glow Foundation Gobi
NARS Sheer Glow Foundation Gobi
NARS Primer Smooth & Protect SPF50 30 ml
NARS Primer Smooth & Protect SPF50 30 ml
Se mer
Sondulam
01/09-12:08
Det finns 30 nyanser och jag tror att 120N skulle ha passat mig. Jag använder dagligen fit me luminous + smooth foundation, den lägger sig fint på hyn med en smooth finish precis som dom har sagt. Den är inte för matt eller luminous som många foundations kan vara. Jag skulle nog säga att denna foundation är medium coverage, går nog att bygga upp har inte testat.
Se mer
Fereshteh
01/09-11:52 (redigerat)
1. Det finns 30 nyanser. 2. Jag har testat 240W i butik och är super nöjd med finishen 🥰
Se mer
Emilia
01/09-11:52
Lancomes foundation för extra glow finns i 30 nyanser. Jag tror min nyans hade varit 335W och vill mer än gärna prova den. Jag använder oftast olika bas beroende på vad jag har hemma men antingen med vanlig Dove (hudloation) eller Cetaphil ansiktskräm från apoteket. Sedan en bra Primer från Ole Henriksen och därefter foundation. Sedan ett loose powder utanpå så sitter det som en smäck hela dagen/kvällen lång!
Se mer
Eva
01/09-11:47
1.Det finns 30 nyanser. 2. Tror 115C skulle passa mig. Det bästa är att ha bra rengörings rutiner.
Se mer
Caroline
01/09-11:47
Det finns 30 nyanser. Jag tror jag har 120N. Jag applicerar foundation på de områden jag behöver täckning och stryker tunt med fingrarna. Det ger mer naturligt resultat. Huden ska vara återfuktad.
Se mer
Fatema
01/09-11:46
Det finns 30 nyanser. Nyansen som jag tror kommer passa mig är 335W. Min bästa tips: Shaving your facial hair with a single blade razor will give you a smooth base when foundation is applied too.
Se mer