/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdMakeupSkincareBeautyhackPrideBeach readySolskyddMaskTävlingPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowKICKS Secret SantaRetinolAcneKICKS Beauty AwardsMogen hudFullglamHalloweenNaturalskincareNyårslookVeganÖvrigt
Senaste
Hanna
Beauty Beginner
11/09/23-12:59 (redigerad den 11/09/23-12:59)
Har under flera år använt budgie prep-talk, calming centella pre makeup primer men tyvärr kommer ju produkten försvinna helt..😥 Är det någon som har förslag på liknande produkt att ha under smink som gör att sminket inte blir torrt och att det håller längre?
Rim
Beauty Beginner
11/09/23-12:56
😍😍😍😍
Sheila
Beauty Star
11/09/23-12:53
Hej! Vad tänker ni om skönhetskalendrar? Kul grej, men ur ett hållbarhetsperspektiv - ökar det inte köphetsen? Jag själv måste hålla hårt för att inte köpa flera stycken, utan fokusera på att köpa de produkterna jag faktiskt vill ha…
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
allouchlama
Beauty Beginner
11/09/23-12:00
TIPS! Jag älskar cream rouge och har testat många. När en av mina favoriter höjdes i priset började jag fundera på alternativ. Fick tipset att använda Mac mini som blush. Å det funka! Billigt alternativ och perfekt att ha med i väskan eller ute när man reser. Dom finns även i många färger!
Linda
Beauty Star
11/09/23-11:47
Jag letar febrilt efter en eller flera bra produkter som kan hjälpa mig att minska rynkor i pannan och som kan boosta min torra hud. Har ni förslag på något som verkligen fungerar?
Nikki
Beauty Pro
11/09/23-10:37
Magi på flaska! PRADA Paradoxe EdP - har du inte provdoftat denna ännu så gör det!
Magi på flaska!   PRADA Paradoxe EdP - har du inte
Nikki
Beauty Pro
11/09/23-10:22 (redigerad den 11/09/23-10:22)
💋 TIPS! 💋 Många av MAC's populära läppstift, t ex färgen Velvet Teddy, finns som miniMAC. Perfekta i handväskan eller om man vill testa varumärket eller en färg. Använder man bara rött läppstift till jul eller några gånger om året är det ju onödigt att köpa ett fullsize. 💄
💋 TIPS! 💋  Många av MAC's populära läppstift, t ex färgen
Nikki
Beauty Pro
11/09/23-10:10
Har du ett favorit-lipgloss att rekommendera eller på din önskelista?
Har du ett favorit-lipgloss att rekommendera eller på din