/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdMakeupSkincareBeautyhackPrideBeach readySolskyddMaskTävlingPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowKICKS Secret SantaRetinolAcneKICKS Beauty AwardsMogen hudFullglamHalloweenNaturalskincareNyårslookVeganÖvrigt
Senaste
mell
Beauty Star
09/11/23-14:01
En gourmand parfym ( en doft som luktar ätbart ) I början upplevde jag inte att den doftade särskilt mycket tills jag luktade ett tag senare. Det är en söt doft som passar flera tillfällen med en tydlig pistach och karamell doft. Säker blind buy om du gillar gourmand, den håller inte så länge på kropp men däremot länge i hår och på kläder. Kände en super härlig doft 2 dagar efter att jag sprayat på på mitt hår. Denna doft ger dig GARANTERAT komplimanger. En mycket trevlig doft🌻 Luktar värme, kärlek och väldigt sött.
listen
Beauty Beginner
09/11/23-13:48
😍
Amanda
Beauty Star
09/11/23-13:43
Origins nightmask är en av dem bästa maskerna jag använt så skön.
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Amanda
Beauty Star
09/11/23-13:42
Någon som har förlag vad man kan göra för volymlöst hår.
Amanda
Beauty Star
09/11/23-13:40
Det bästa tipset om man använder en beauty blender är att främja den i kallt vatten och sen orka av med papper så vattnet Trojas upp av pappret. Sminket blir så naturligt och fint
Amanda
Beauty Star
09/11/23-13:39
Har testat många primers men alltid känts somnat sminket ser bäst ut med bara min dagkräm, har någon något förlag på primer som minskar porerna och inte gör sminket kakigt. Jag har blivit besatt med loreals true match foundation så den behöver funka med den.
Amanda
Beauty Star
09/11/23-13:35
Hur ser en komplett hudvårds rutin ut?
Melina
Beauty Pro
09/11/23-13:23
Kunde inte hålla mig, så klickade hem denna precis🤩