/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhet
Senaste
Marian
Beauty Pro
16/07/24-07:28(redigerad den 16/07/24-07:29)

En del av min lilla blush samling

En del av min lilla blush samling
Pion
Beauty Pro
16/07/24-06:38

Ett solkrämstips! Ha nån i badrummet och nån nära till hands när man lämnar sitt hem. Dessa har jag vid ytterdörren! Nuxe och La Roche-Posay finns på kicks!

Ett solkrämstips! Ha nån i badrummet och nån nära till hands
Nikki
Beauty Pro
16/07/24-00:00(redigerad den 16/07/24-00:01)

Sista dagen för bl a KICKS Club 25% på ansiktsprodukter från Lancôme och många andra erbjudanden. 🌸

Sista dagen för bl a KICKS Club 25% på ansiktsprodukter från
Advanced Génifique Youth Activating Concentrate Serum 30 ml
Suggested missionSe alla
Var snabb!
Berätta om ditt bästa skönhetstips 🌹
20
Pion
Beauty Pro
15/07/24-19:18(redigerad den 15/07/24-19:20)

Sommarnaglar Dior 999 till fötterna och Essie Sheer fantasy + top coat till händerna. Båda har geleffekt och är mina favoritfärger på sommaren.

**Sommarnaglar** Dior 999 till fötterna och Essie Sheer
Vernis Nail Polish With Gel Effect And Couture Color 999 Rouge
Gel Couture 10 Sheer Fantasy
Gel Couture Top Coat
Jabeen
Beauty Pro
15/07/24-18:54

Hi everyone, my recent purchase at KICKS today that i bought for my family members an amazing gift set by Rituals, Versace Eros edt and a Boss deodrant. I hope they will like the gifts.

Hi everyone, my recent purchase at KICKS today that i bought
The Ritual Of Sakura - Small Gift Set
Eros Pour Homme EdP 50 ml
The Scent Deodorant Stick
Sofia
Beauty Pro
15/07/24-17:18

Älskar den här parfymen så mycket att jag köpte en till 100 ml när jag kunde få 25 % rabatt. 💚 Använder den verkligen hela tiden så det kommer behövas en backup så småningom. 😄 Dessutom är det få i lager på flera ställen och saker jag älskar tenderar att utgå ut sortimentet.. så jag bunkrar upp.

Älskar den här parfymen så mycket att jag köpte en till 100
Inception EdP 100 ml
Melisa
Beauty Beginner
15/07/24-15:59

Kände att jag måste berätta om en parfym som skriker sommar och inte är överprisad. Nämligen Clarins Eau des Jardins. Tar alltid den när jag ska ut på en lunch, gå en sväng på stan eller bara träffa vännerna. Är besatt!! Testa du med!

Eau Des Jardins 50 ml
Jade Alexandra
Beauty Star
15/07/24-15:58

Hej alla Har nyligen köpt Kiehls magic elixir och tappar ganska mycket hår när jag tvättar ur den, är det någon annan som varit med om liknande, eller vet om detta är ofarligt och kanske går över? Har ganska tunnt hår så vill inte tappa för mycket 😝

Magic Elixir Hair Restructuring Concentrate 125 ml