/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdMakeupSkincareBeautyhackPrideBeach readySolskyddMaskTävlingPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowKICKS Secret SantaRetinolAcneKICKS Beauty AwardsMogen hudFullglamHalloweenNaturalskincareNyårslookVeganÖvrigt
Senaste
Tindra
Beauty Star
11/16/23-14:28
Fått upp tiktoks om att too faced ska komma till kicks, Men det var i finland. Ska de komma till sverige oxå?
memila
Beauty Star
11/16/23-14:21
Jag söker en bra oil cleanser, är det någon här som har något tips? 😊
Özlem
Beauty Beginner
11/16/23-13:42 (redigerad den 11/16/23-13:44)
✨Dofter som får dig att känna dig speciell ✨
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Amanda
Beauty Pro
11/16/23-13:33
Beställde en ny palett för jag saknade lite matta och neutrala färger. Har inte hunnit prova den ännu men älskar färgerna och ser så fram emot att testa den! 😍
Beställde en ny palett för jag saknade lite matta och
Nikki
Beauty Pro
11/16/23-06:52
Någon som minns dessa? Köpte på mig en hel del när MON|SUN såldes ut. Använt det mesta men sparade dessa till en kallare årstid. Hade nästan glömt hur gott de doftar när jag igår öppnade dem. Älskar Frosty Dawn med sin varma och lite rökiga vaniljdoft! VINTERMYS! ❄️
Någon som minns dessa?  Köpte på mig en hel del när MON|SUN
Charlotte
Beauty Pro
11/16/23-03:23
Ett "beauty skin hack" jag vill dela med mig av är, att när jag använder ett ansiktsvatten/fylligare toner, så rengör jag flera gånger (alltså "lager på lager"). Hyn blir mättad och lenare. Även i denna kyligare tid på året blir hyn torrare, och då mättar jag hyn genom att applicera ett tunt extra-lager av min fuktgivande ansiktskräm. Hyn drar åt sig så mycket den behöver. Blir verkligen återfuktat och lent. 🙂✨️
Charlotte
Beauty Pro
11/16/23-02:42
Ibland talas det om att SPF inte behövs när det är mulet. Det är en myt! Solens skadliga UV-strålar kan ändå tränga igenom och påverka huden med för tidigt åldrande. 🙂✨️ #myth buster
astrid.sjoberg
Beauty Beginner
11/15/23-23:36
Jag vill bara rekommendera Voce Viva Intensa från Valentino. Jag tycker att intense-versionen doftar mycket godare än den vanliga! Det är en blommig parfym som passar perfekt till både dag och kväll. Den är inte för tung och varje gång jag använder den kan jag inte sluta lukta🥰
Jag vill bara rekommendera Voce Viva Intensa från Valentino.