/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaBlack WeekDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdMakeupHudvårdMaskTävlingPeelingHårHållbarhetParfymLäpparBeautyhackBeauty TesterMorgonrutinKvällsrutinNaglarTolka LookenGlowHudtillståndHalloweenNyårslookVeganMerry KICKS-masNyheter
Senaste
Nashmil
Beauty Beginner
18/02/24-12:22
Nån som har nått som hjälper mot akne?
Malin
Beauty Pro
18/02/24-11:28
Behöver era tips på paletter med mycket glitterskuggor! 🌸
Assie
Beauty Pro
18/02/24-11:25
God middag alla vackra Jag har en fråga om eye patch eftersom det finns många olika märke på eyes patch. Jag har ibland påsiga nedre ögonlock och ibland mörka ringar. Vilket av dessa är lämpligt? Någon av er har upplevt och en produkt funkar utmärkt. Så klart hud är olika hos oss. Annars jag kan fråga på kicks butik nån gång. Önskar er alla en trevlig söndag <3
Suggested missionVisa alla
Skapa ditt första inlägg
50
Angelika
Beauty Star
18/02/24-11:24
Någon som har tips på schampo/balsam som faktiskt funkar gör hår som blir fett snabbt i hårbotten , torra längden samt statiskt ? Testat att avvänja, detoxar 1-2 gånger i månaden men känns som jag ej kan hitta det rätta schampot och balsam💔
Sofia
Beauty Pro
18/02/24-11:11
Söndag och hårbehandling
Söndag och hårbehandling
Genesis Bain Nutri-Fortifiant Shampoo 500 ml
Lavinia
Beauty Beginner
18/02/24-10:39
Hej allihopa har ni några tips på hårolja.
Hadicha
Beauty Star
18/02/24-09:44
Mitt senaste köp från Lumene💋 Älskar ögonbrynswaxet😍 Så himla fin färg och det håller ögonbbrynen på plats med. Köpte Grey brown 2 då jag har ljusbruna ögonbryn. Läppstiftet torkar inte heller ut och lägger sig fint på läpparna. Ganska naturlig nyans man får efter applicering. Köpte nyansen Cherry Blossom 07.
Mitt senaste köp från Lumene💋 Älskar ögonbrynswaxet😍 Så
Ingrid
Beauty Star
18/02/24-09:29
Har ni några bra tips på hur man kan bli bekväm i rött läppstift? Jag har en superfin röd klänning som jag gärna vill bära rött läppstift till men jag tycker inte att jag passar i det eller känner mig obekväm. Någon som har känt likadant och har ni några tips?