/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdMakeupSkincareBeautyhackPrideBeach readySolskyddMaskTävlingPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowKICKS Secret SantaRetinolAcneKICKS Beauty AwardsMogen hudFullglamHalloweenNaturalskincareNyårslookVeganÖvrigt
Senaste
Therese
Beauty Star
23/11/23-18:02
Hej! Någon som sitter på de ultimata svaren på min långa fråga? Jag har precis påbörjat en resa i färganalysvärlden och är nu kategoriserad som en TRUE/COOL summer vilket förklarar en del när det kommer till hur jag tyckt att vissa looker sett ut på mig kontra andra. Utöver det jag redan har hemma sedan förr önskar jag nu utöka sortimentet med smink som enligt experterna passar för just den färgtyp jag är (jag vet att annat kan funka men just nu är det detta jag letar efter😊). Jag letar alltså efter en eller flera ögonskuggspaletter med: - enbart kalla eller enbart kalla och neutrala nyanser i - helst i matta eller bara lite shiny (inte glittriga) nyanser. - eftersom jag är 40+ tror jag också att en krämish formula är bäst för rynkorna. När jag kollat på Morphes fina paletter blir jag inte klok på vad som är vad eller vilka jag bör välja. De allra flesta står det varma nyanser på... Snart blir jag knäpp för när jag tror att jag hittat en vid googlingar etc. så har den slutat att produceras eller säljs inte här. Hoppas på svar, tack på förhand!
Sara
Beauty Star
23/11/23-16:03
Vad tycks om denna parfym?
Vad tycks om denna parfym?
Moa
Beauty Star
23/11/23-15:25
Mitt senaste köp, så taggad att få hem grejerna. Har ni testat någon av dessa produkter?😍 Vad tycker ni om de isåfall?
Mitt senaste köp, så taggad att få hem grejerna. Har ni
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
ritika991
Beauty Pro
23/11/23-14:40
My latest purchase from kicks. I bought this one on buy one get one sale and I am in love with this fragrance.
My latest purchase from kicks. I bought this one on buy one
Nikki
Beauty Pro
23/11/23-14:26
🌸 Mitt senaste KICKS köp - LUMENE! 🌸 Blev både julklapp och några för mig nya produkter att testa, bl a brow gel och eyeliner. Detta är produkter jag använder nästan varje dag men aldrig testat Lumene innan men med 50% rabatt vågar man ju chansa lite också. 🥰
🌸 Mitt senaste KICKS köp - LUMENE! 🌸  Blev både julklapp
Wilma
Beauty Star
23/11/23-14:23
Wilma
Beauty Star
23/11/23-14:13
naturlig sminkning 🥰
naturlig sminkning 🥰
Joanna
Beauty Beginner
23/11/23-14:06
Söker tips på bra ögoncrème för extremt känslig hud? Återfuktande och lugnande är egenskaper jag letar efter.