/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhet
Senaste
Sofia
Beauty Pro
11/10/24-14:11

Mitt senaste köp från Kicks – bara två små saker men de kom i en enorm låda. 😄 Gissar att Kicks har slut på smålådor haha.

Mitt senaste köp från Kicks – bara två små saker men de kom
Lace Bow Black
115 Flat Angled Foundation Brush
Assie
Beauty Pro
11/10/24-13:36

Tja! Nu när det kommer höst o vinter då håret blir elektrisk. Jag själv använder aldrig hårspray. Men frågan är keratin bra för håret om man tvättar håret som man brukar göra. Jag tvättar med schampo o balsam. Minns här har någon lagt inlägg.

Ida
Beauty Beginner
11/10/24-12:13

Var inne på kicks för att hitta ny parfym för ca 2 år sedan. Jag gillar herrparfymer men vill själv inte dofta man... Beskrev att jag ville ha lite mörk och varm doft. DENNA! Har inte träffat en enda tjej som använder denna men den är helt fantastisk! Verkligen en mysig, sexig höstdoft! TIPS TIPS TIPS!

Klicka på ett alternativ för att rösta
Har du testat?
8Bidrag
Ja
Nej
Noir Extreme EdP 50 ml
Suggested missionSe alla
Var snabb!
Budget vs. Lyx 👑
15
Ida
Beauty Beginner
11/10/24-12:09

vad är bästa schampot för nyblekt hår? Blir ju lätt torrt och lite ruffsigt.

Nikki
Beauty Pro
11/10/24-12:00

Visst blir man glad av komplimanger! 😍

Idag på lunchen var det två (för mig okända) personer som frågade om min parfym! Det händer inte så ofta men blir lika glad varje gång.

Men en så här vacker höstdag kommer denna parfym från Zadig&Voltaire verkligen till sin rätt.

Mjukt varm, söt, krämig och träig med doftnoter som bl a kastanj, vanilj, vispgrädde, kashmir- och sandelträ. Och en spicy hint av rosépeppar. 🌰🤍

Snåla inte med komplimanger - de är gratis! 🥰

Ha en fortsatt härlig fredag & en fin helg! 🌞🍁🌻🍂

Visst blir man glad av komplimanger! 😍  Idag på lunchen var
This Is Her! EdP 50 ml
Sophie
Beauty Star
11/10/24-09:06

Nu när hösten är här och även det mustigare vädret då byter man ju även sin parfym till något lite tyngre och kryddigare!

min absoluta parfym för hösten/vintern är helt klart denna från Armani och varit det länge!

• tips för er som gillar denna är att köra ett layer av en vaniljparfym. DRÖM kan jag säga!!!
Klicka på ett alternativ för att rösta
Byter ni parfym på hösten/vintern?
20Bidrag
Ja absolut
Nej faktiskt inte
Nu när hösten är här och även det mustigare vädret då byter
Because It's You EdP 50 ml
Lilly
Beauty Star
11/10/24-00:16

Vad är era bästa tips för att få glas-skin?❤

Lilly
Beauty Star
11/10/24-00:12

Någon som har tips på en riktig bra ögonkräm som bygger volym och reducerar mörka ringar?