Hem / Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din hudvårdsrutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Skriv här
Alla MakeupSkincareBeautyhackHairHållbarhetPerfumeLipsTävlingBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowAcneMogen hudRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganKICKS Secret SantaBeach readyKICKS Beauty AwardsHalloweenNyårslookÖvrigt
Senaste
Anna
Beauty Pro
31/03/24-09:41 (redigerad den 31/03/24-13:45)
Har de här två hemma och tror jag beställer en nattmask till. Nattmasken är bland de näst bästa för mig, min hud är riktigt torr och kan flagna i värsta fall om jag inte tar hand om den vilken jag gör. Med lite olja på masken så blir den riktigt bra. Den kan stå för texten "Wake up even more beautiful " Niacinamide tuben är också återfuktande och använder jag dem tillsammans så ser huden strålande och fin ut! Tips, tips!🥰
Har de här två hemma och tror jag beställer en nattmask
Nikki
Beauty Pro
30/03/24-23:59
Idag är det 30% på Emma S. Jag har inte provat mycket från detta varumärke. Kan bara komma på två produkter. Har haft denna löddrande rengöring, Foaming Glow Cleanser, och den kan jag verkligen rekommendera. Älskar löddrande rengöringar och har några jag brukar alternera mellan beroende på årstid, hur min hud är, erbjudanden och ekonomi. Taggar även dessa om någon är intresserad av bra och löddrande rengöringar. Den andra produkten från Emma S. som jag testat (endast en gång) är en djuprengörande lermask, Purifying Mud Mask, och är man ute efter en sådan så kan denna vara ett bra alternativ. Väldigt bra betyg och positiva omdömen. Är själv nyfiken på bl a Emma S. olika facial mists. 💧 Någon som testat någon av dem?
Idag är det 30% på Emma S.  Jag har inte provat mycket från
Asi
Beauty Beginner
30/03/24-22:05
Min lilla älskling ☺️
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Asi
Beauty Beginner
30/03/24-21:05
Det här kommer bli en lite försenad påskägg till mig själv och min man 😁☺️
Det här kommer bli en lite försenad påskägg till mig själv
Matilda
Beauty Star
30/03/24-19:30
Var så taggad idag på att köpa en Anastasia blush men den jag ville ha var slut online och butiken som hade den passade inte för mig. Så tyvärr blev de inget stort köp utan min plånbok är den sanna vinnaren idag hahha men iallafall fick jag med något litet tröst pris och de var en pennvässare som jag köpte 😂
Var så taggad idag på att köpa en Anastasia blush men den
Ida @creativenextraida
Beauty Pro
30/03/24-19:26
Hej hej! Är det någon som har tips på en bra makeup (waterproof) remover som är som lancomes - fast billigare?🙈 Älskar lancomes och får bort vattenfast lätt som en plätt och torkar inte ut eller känns oljig på huden.
Louiseemretsson
Beauty Pro
30/03/24-16:33
🌼MITT SENASTE KÖP🌼
🌼MITT SENASTE KÖP🌼
Malin
Beauty Pro
30/03/24-16:07
Passade på att göra ett snabbstopp idag när det var 30% på Anastasia. Fick med mig ett sånt fint glans i färgen peachy som kommer passa perfekt nu i vår och sommar 💐
Passade på att göra ett snabbstopp idag när det var 30% på