Hem / Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdMakeupSkincareBeautyhackMaskPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsTävlingBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowAcneMogen hudRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganKICKS Secret SantaBeach readyKICKS Beauty AwardsHalloweenNyårslookÖvrigt
Senaste
Nikki
Beauty Pro
07/11/23-18:02 (redigerad den 09/11/23-07:58)
Ny palette från BUXOM: 🌸 Forever Babe Eyeshadow Palette 🌸 12 matta, skimrande och metalliska nyanser. Primerberikade för extra hållbarhet vad gäller både färg och tid. Finns på KICKS!
Ny palette från BUXOM: 🌸 Forever Babe Eyeshadow Palette 🌸
Pernilla
Beauty Star
07/11/23-17:22
Testat Max Factor 2000 Calorie Pro Denna fantastiska volymgivande mascara ,berikad med stylingvax,lyfter och håller fransarna i upp till 24 timmar. Böjda mascaraborsten ger upp till 25 graders lyft. Vegansk och kladdar inte. Berikad med E-vitamin och panthenol,den vårdar och ger näring åt fransarna. Passar för de med känsliga ögon och kontaktlinser. En fantastisk mascara som jag kan varmt rekommendera den .
Testat Max Factor 2000 Calorie Pro  Denna fantastiska
Jess
Beauty Pro
07/11/23-13:53
Har under en tid använt den svarta Skyhigh mascaran som jag älskat! Den sitter bra under dagen. Har inte lämnat kladd eller smul varken under ögonen eller på locken trots att jag spenderar mycket av min tid på jobbet utomhus. Jag köpte nu Telescopic lift maskars och tycker att den är i samma klass. Dock tycker jag INGEN mascara håller mina fransar böjda utan lashlift men men..
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Jess
Beauty Pro
07/11/23-13:15
Försöker utmana mig själv att använda mer färg ❤️🧡💛
Försöker utmana mig själv att använda mer färg ❤️🧡💛
Andrietta
Beauty Star
07/11/23-13:14
Jag vet att de finns prudukter som är specifikt för dag och natt när de kommer till hudvård😊 men om jag jobbar nätter och sover på dagen ska man använda dag prudukter på natten och natt prudukter på dagen? 🤔🤔
Leia
Beauty Star
07/11/23-12:13
Dessa två är HANDS DOWN dem absolut bästa settingsprayen🙌🏻💋 Den får mitt smink att sitta genom ALLT. Snöstorm, come at me😈😂
Dessa två är HANDS DOWN dem absolut bästa
Nikki
Beauty Pro
07/11/23-10:49 (redigerad den 07/11/23-10:53)
🌸🤍 VANILLA MILK TONER 🤍🌸 Kylie By Kylie Jenner En perfekt mjölkig vintertoner, mild, mjukgörande och med en ljuvlig doft av vanilj och kokos. Innehåller bl a: Squalene & Hyaluronsyra: Mjukgör, återfuktar och förbättrar fukthalten i huden långsiktigt. Äppelextrakt: ett botaniskt extrakt som hjälper till att förbättra hudstrukturen. Avokadoolja: intensivt återfuktande olja som lugnar och mjukgör torr hud. Alkoholfri och 100% vegansk 🌸 Stor flaska som räcker jättelänge!
🌸🤍 VANILLA MILK TONER 🤍🌸 Kylie By Kylie Jenner  En
Nikki
Beauty Pro
07/11/23-10:37 (redigerad den 07/11/23-10:40)
KORA Organics Noni Night AHA Resurfacing Serum Ett kraftfullt ekologiskt nattserum som: • Verkar exfolierande på huden, korrigerar och minskar porer, fina linjer och rynkor. • Förnyar huden genom att öka cellförnyelsen och reducera ojämn hudstruktur vilket gör huden mjuk, hälsosam och strålande. • Skyddar huden mot miljörelaterade stressfaktorer och förbättrar hudens barriärskydd. För alla hudtyper. Det har varit intressant att använda detta serum och min hud har känts väldigt mjuk och haft mycket glow på morgnarna men jag tror jag är för ung för att kunna bedöma ett faktiskt förbättrat resultat och jag har lite svårt för att det är beigebrunt i färgen och superingrediensen frukten Noni doftar inte gott. Finns dock några fler produkter som jag är nyfiken på.  Har ni testat något från Kora Organics? 
KORA Organics Noni Night AHA Resurfacing Serum  Ett