/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdMakeupSkincareBeautyhackPrideBeach readySolskyddMaskTävlingPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowKICKS Secret SantaRetinolAcneKICKS Beauty AwardsMogen hudFullglamHalloweenNaturalskincareNyårslookVeganÖvrigt
Senaste
vanessajansson
Beauty Star
04/12/23-19:53
Jag vill bara slå ett slag för Lumenes CC cream! Alltså såååå grymt bra. Naturlig och fin täckning💛💛💛 tips tips tips!
Linda
Beauty Star
04/12/23-19:38
Empties! Är det bara jag som kan ha 150 öppnade men aldrig avslutade förpackningar av olika hud/sminkprodukter som aldrig tar slut? Inte för att de är magiska utan för att jag tycker att de suger men är snål och tror att ”någon gång”… 😂 Jag vet att jag hittat en favorit när jag klämmer livet ut tuben för att få ut sista skvätten innan jag gjort slag i saken och köper en ny när paniken är ett faktum… kan någon säga ADHD? 😂🌸 Här är mina senaste tomma favoriter som jag har klämt livet ur. R.I.P. Because you’re worth it 🌸
thilda.boger
Beauty Star
04/12/23-18:22
Mitt senaste köp från kicks, Typ alla mina go to produkter!
Mitt senaste köp från kicks, Typ alla mina go to produkter!
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
myfryklund
Beauty Beginner
04/12/23-18:14
Tips på bra mascara? Vill ha längd och volym
myfryklund
Beauty Beginner
04/12/23-18:13
Tips på produkter emot torrt frissigt hår?
myfryklund
Beauty Beginner
04/12/23-18:12
Har ni tips på något löspuder som verkligen ljudar upp under ögonen men som inte syns med blixt?🫶🏼
Cornelia
Beauty Beginner
04/12/23-17:56
Vad rekommenderar ni för slitet hår?
Nikki
Beauty Pro
04/12/23-17:38
☃️❄️💚 Weleda Skin Food 💚❄️☃️ För torr och mycket torr hud. Till nariga händer, armbågar och fötter. Kan användas till hela kroppen men även i ansiktet. Jättebra under makeup. Passar känslig hud.
☃️❄️💚  Weleda Skin Food  💚❄️☃️  För torr och mycket torr