Hem / Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdMakeupSkincareBeautyhackMaskPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsTävlingBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowAcneMogen hudRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganKICKS Secret SantaBeach readyKICKS Beauty AwardsHalloweenNyårslookÖvrigt
Senaste
Nikki
Beauty Pro
11/08/23-06:45
Vårkänsla i november 🌸🌷 Idag kände jag för en ren och fräsch doft och valde därför Marc Jacobs Perfect EdP. Doftnoter bl a rabarber, påsklilja, mandelmjölk och cashmeran. Ha en fin dag! 🌷
Vårkänsla i november 🌸🌷  Idag kände jag för en ren och
Meli
Beauty Star
11/08/23-00:36
är det någon som vet ett bra cleansing balm eller cleansing oil som är budgetvänligt?
Vivi
Beauty Star
11/07/23-22:58
Hej, jag har super långt och tjockt hår (nedanför midjan/bakre delen) och vill så gärna ha det utsläppet och styla det. Men har verkligen ingen aning om vilka produkter som funkar för min hår typ. Är det någon som har några tips på vad man kan testa? Känner att det blir så trassligt snabbt när det är nersläppt så sätter alltid det i en fläta eller boll.
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Vivi
Beauty Star
11/07/23-22:50
Vilket är era favorit röda läppstift / läppprodukter ❤️
Vivi
Beauty Star
11/07/23-22:48
Hej ville tipsa detta för den som har problem med porer exempelvis eller allmänt problem hud. Jag hade acne på hakan innan och började med micro needling. Hade kvar lite porer som ibland kunde bli infekterade under huden. Denna hjälpte mig mot det!
Hej ville tipsa detta för den som har problem med porer
Vivi
Beauty Star
11/07/23-22:46
Vilken är eran favorit parfym under höst/vinter?
Vivi
Beauty Star
11/07/23-22:43
Hej, vilken är eran favorit cream Contour?
Vivi
Beauty Star
11/07/23-22:41