Hem / Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdMakeupSkincareBeautyhackMaskPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsTävlingBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowAcneMogen hudRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganKICKS Secret SantaBeach readyKICKS Beauty AwardsHalloweenNyårslookÖvrigt
Senaste
Soumaya
Beauty Star
09/11/23-15:53
Vet nån en bra kräm för ansiktet som tar bort märken?
Elin
Beauty Star
09/11/23-15:49
Jag vill börja med retinol serum, vad är det bästa serumet ni testat?? Funderar på loreal egna hudvårdsprodukter men är lite osäker.
Linnéa
Beauty Pro
09/11/23-15:22
Jag ser överallt att folk köper en massa skönhets adventskalendrar 🤶🏻🎄🎁 Jag har inte köpt någon och är osäker på om jag ska göra det… Har ni köpt någon kalender i år? I så fall vilken? 💝
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Linnéa
Beauty Pro
09/11/23-15:00
Jag har länge använt Benefit 24 Hour Brow Setter Eyebrow Gel Clear då mina bryn växer på ett sådant sätt att det inte blir en snygg form. Men då den kostar rätt mycket så undrar jag om någon som själv testat just denna bryngelen har tips på en som är precis lika bra men till ett bättre pris? 💰 Ps. Har du inte testat just denna och har tips på en bra transparent bryngel så är du varmt välkommen att ge tips också 💖
Therése
Beauty Star
09/11/23-14:40
Till er med väldigt rakt och skandinaviskt hår, vad använder ni för schampoo/balsam? Upplever speciellt nu på vintern att mitt hår ser så livlöst och torrt ut 😩
Lina
Beauty Pro
09/11/23-14:29
Har ni några tips på frisyrer man kan göra på axellångt hår?
mell
Beauty Star
09/11/23-14:15
Återfuktar väl och är lite tjockare i konsistensen, mellan en gel och toner. Den är bra för alla hudtyper och är helt utan parfym/ irriterande ämnen, det gillar vi.
mell
Beauty Star
09/11/23-14:13
Passar ej min kombinationshud då jag ej tycker att det täcker och inte ser särskilt trevligt ut. Känns ej på huden och är ett alternativ för det som vill göra det enkelt för sig då det är en concealer + foundation med ”hög” täckning, min upplevelse är att den är medel till hög helt beroende hudens kvalité. Färgerna är väldigt orangea och mer åt det mörka hållet, bra att tillägga.