/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhet
Senaste
Malin
Beauty Pro
15/09/24-09:39
Om det har fyndats något i veckan? Det skulle man absolut kunna säga! Det har varit svårt att inte shoppa nya favoriter nu när det varit sådana fantastiska erbjudanden 😍
Om det har fyndats något i veckan? Det skulle man absolut
Pout Preserve Peptide Lip Treatment Strawberry Sorbet
Always On Moodboard Eyeshadow Palette Cozy Vibes
Gen Nude Blonzer Kiss Of Pink
Slim Lip Pencil Nude Truffle
Slim Lip Pencil Natural
Matte Eyeshadow Stick 61 Apricot Blush
Matte Eyeshadow Stick 63 Cool Taupe
Shimmer Eyeshadow Stick 40 Silver Highligh
Nikki
Beauty Pro
15/09/24-09:05
Nya hudvårdsmärken Så många (för mig) nya hudvårdsmärken jag är nyfiken på att testa nu. Nyligen köpte jag ett härligt återfuktande ansiktsbalm från KORA Organics (räknar det som nytt då jag bara använt en produkt, ett serum, därifrån tidigare). Näst på tur blir denna C-vitamin toner från Saturday Skin. Väntar bara på att det ska bli lite mindre sol ☀ 😃. Har fler på min önskelista men man får ju börja någonstans! 😃 Har du tänkt testa något nytt varumärke i höst? 🍋🍁
Nya hudvårdsmärken   Så många (för mig) nya hudvårdsmärken
Yuzu Vitamin C Brightening Toner 125 ml
Noni Glow Face Balm 10 g
Ella
Beauty Star
15/09/24-08:55
Detta är produkten som gör de möjligt för mig att mitt smink inte blir kakig. Denna cc creamen lägger sig så fint på huden. Jag har haft väldigt mycket problem med acne men denna lägger sig bra. Den ger en medium täckning så den känns inte alls jobbigt att ha under dagen. Har torr, fet, lite oljig hy. Denna är verkligen värd varje krona.
Your Skin But Better CC+ Natural Matte SPF40 CC Cream Fair Light
Suggested missionSe alla
Var snabb!
Berätta om ditt bästa skönhetstips 🌹
20
Nikki
Beauty Pro
15/09/24-08:25
Har ni börjat tänka på adventskalender ännu? 🎄 Redan bestämt er eller kanske t o m redan köpt en? Vilka och vilket innehåll gillar ni? Dessa hade jag förra året. En ganska dyr från Lancôme och en mindre dyr från Lumene. Sett till värdet på innehållet dock väldigt prisvärda båda två särskilt med tanke på att jag använt och fortfarande använder ALLA produkter som var i. Gillar generellt kalendrar med en blandning av hudvård och makeup. Lancôme's innehöll också några små parfymer. Gillar också kalendrar med mycket kroppsvård då jag tycker de oftast är väldigt användbara. Har flera gånger därför också haft Rituals eller The Body Shop. Många har ju redan kommit in och vissa väntar vi fortfarande på som t ex Clinique, MAC och KICKS egna. Kommentera gärna! 😃
Har ni börjat tänka på adventskalender ännu? 🎄  Redan
Advent Calendar
Advent Calendar 2024 – 24 Nordic Beauty Secrets
Classic Advent Calendar
Home Alone Advent Calendar
Advent Calendar
Advent Calendar
Linn
Beauty Pro
15/09/24-05:45
💜Mitt senaste köp!💜 (Ej på KICKS, men finns på KICKS) Köpte denna då jag behövde en vattenfast mascara och denna har ju toppenrecensioner.
💜Mitt senaste köp!💜 (Ej på KICKS, men finns på KICKS)
Falsies Surreal Extensions Mascara Waterproof Very Black
stellaanders05
Beauty Star
14/09/24-20:44
Hej alla jag har på senaste tappat jätte mycket hår och behöver hjälp, vad ska jag göra?
Nikki
Beauty Pro
14/09/24-19:01
A BERRY good Autumn 🍒🍁🫐🍁🍓🍂 Lite inspiration på makeup och parfym med bäriga färger, nyanser och doftnoter. Vad är du lite extra sugen på i höst?
A BERRY good Autumn 🍒🍁🫐🍁🍓🍂  Lite inspiration på makeup
Moone Blush Deep Berry
Black Opium Over Red EdP 30 ml
Silky Tint Creamy Multitasking Stick Berry Best
Matte Lipstick Vinbär
Backstage Rosy Glow Blush 006 Berry
YSL LOVESHINE Candy Glaze Lip Gloss Stick 6 Burgundy Temptation
La Vie Est Belle L'Elixir EdP 50 ml
Powder Blush 11 Deep Berry
Blush 115 Never Too Much
Chubby Stick Moisturizing Lip Colour Balm CLI CHUBBY STICK 10
Sofia
Beauty Pro
14/09/24-18:50
Blindköpte nyligen tre olika parfymer från Karl Lagerfeld och nu har jag hunnit lukta på dem. 👃🏻 Ikonik woman – Denna nya doft har noterna hallon, jasmin och cederträ men luktar tyvärr inte alls som jag hade trott. Hoppades på en syrlig hallondoft och fick en STARK, blommig tantdoft. Kommer försöka sälja den. Trist! Tokyo Shibuya – Här har vi en syrlig och fräsch doft med bland annat rabarber, citrus och körsbärsblom. Jättefin men kanske inte den mest unika doften. Gillar man Marc Jacobs Perfect så skulle man nog gilla även denna. 🌸 Kostade mig under 200 kr! 👀 Fleur de pivoine – Detta är min favorit av de tre! 😍 Frisk och fräsch, en otroligt fin piondoft med bland annat saftiga inslag av krusbär och fräscha gröna noter, så den är inte alls pudrig som blommiga dofter annars kan vara. Som att lukta på en daggvåt bukett av pioner och liljekonvalj, helt ljuvligt! 💐 Det är en väldigt snäll och mild doft, inget tungt, skarpt eller huvudvärksframkallande. Kostade mig typ 250 kr tror jag. 🩷 Kul med en riktigt fin doft som dessutom är billig! De två i bild köpte jag på Zalando, de finns inte på Kicks.
Blindköpte nyligen tre olika parfymer från Karl Lagerfeld