Hem / Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdMakeupSkincareBeautyhackMaskPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsTävlingBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowAcneMogen hudRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganKICKS Secret SantaBeach readyKICKS Beauty AwardsHalloweenNyårslookÖvrigt
Senaste
Jennifer
Beauty Beginner
10/11/23-02:43
Hej alla BeautyTalkers😍 Är det någon av er som har testat denna nya doften av sol de Janeiro? Hört väldigt positivt om denna men hittar den INGENSTANS för att testa den själv 😅
Hej alla BeautyTalkers😍  Är det någon av er som har testat
Alexandra
Beauty Star
10/11/23-02:13
Detta är mina OBSESSIONS vad gäller doft 😍😍 Body misten är underbar att ha direkt efter dusch och i håret varje morgon, så klickade precis hem en matchande body cream. Därefter har jag på någon av de andra två parfymerna!!🥳🥳
Rebecca de la Lindgren
Beauty Star
10/11/23-00:37 (redigerad den 10/11/23-00:42)
Hej alla duktiga vackra beautynördar😍 jag har hållit på några månader med retinol , men köpte "the ordinarys- "Granactive Retinoid 5% In Squalane Serum som jag kört med varje kväll nu i ca 3 veckor.. Så tog min ögoncreme slut och jag plockade ur caias overnight eye kräm ,, ur kalendern i förtid och tänkte inte mer på det. Men igår så såg jag att jag fått en sån där MILLIER under ögat 😕 En vit hård liten plupp som INTE går bort.. Det är alltså inte finne eller så utan den sitter fast.. Så nu frågar jag proffsen: Kan det bero på nån av produkterna eller kombinationen av retinol & bachutole eller vad det aktiva ämnet i ögonkrämen nu heter 😳😅 Aldrig fått sånt i ansiktet förut och då kanse jag ska ta bort nåt av produkterna? Som sagt är rätt ny på retinol men har aldrig reagerat på nåt innan.. Nån som vet nåt om detta? KRAM ❤🙏🏼😍
Hej alla duktiga vackra beautynördar😍 jag har hållit på
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Nadila
Beauty Pro
09/11/23-23:07
Nadila
Beauty Pro
09/11/23-23:04
Tjejer! Allas favorit är på rea!! (Passa på) ♥️All Nighter Setting Spray♥️
Tjejer! Allas favorit är på rea!! (Passa på) ♥️All Nighter
Nikki
Beauty Pro
09/11/23-22:40
SINGLES DAY 25% !!! På bilden MAC Extra Dimension SINGLE Eyeshadow i färgen A NATURAL FLIRT 💞
SINGLES DAY 25% !!!  På bilden MAC Extra Dimension SINGLE
Viktoria
Beauty Star
09/11/23-21:08
Något tips på liknande produkt som är bra eller vet något om denna? Vill ha en ”silverspray” som får håret lite kallare när man vill fräscha till det. Jag har idag ljus/slingat hår 🩷🫶🏽
Emelie
Beauty Star
09/11/23-20:18
Krävs det ett fuktserum mot torr hud? Eller räcker det med en fuktgivande hudkräm? Vid yttorrhet ska tilläggas.