/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdMakeupSkincareBeautyhackPrideBeach readySolskyddMaskTävlingPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowKICKS Secret SantaRetinolAcneKICKS Beauty AwardsMogen hudFullglamHalloweenNaturalskincareNyårslookVeganÖvrigt
Senaste
Denise
Beauty Star
07/12/23-13:40
Till alla parfym-vetare här.. är det någon som har ett tips på en parfym som doftar som escadas rockin’ rio eller marc jacobs oh lola? Båda parfymer är numera ”discontinued”. Pls help a sister out😭😂❤️
Till alla parfym-vetare här.. är det någon som har ett tips
Jessica
Beauty Star
07/12/23-13:38
Här är min beuty hörna älskar att sitta här och bara vara ❤️ har ni en egen beuty hörna ? ❤️
Här är min beuty hörna älskar att sitta här och bara vara ❤️
AdHe
Beauty Pro
07/12/23-13:25
Har någon av er hunnit testa dessa Lipstick från L’oreal? Jag själv har hunnit testa flera av dom . Tycker färgerna är fantastiska speciellt nu nära jul om ni tycker om röd färg så testa den! 👌😍
Har någon av er hunnit testa dessa Lipstick från L’oreal?
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Rebecca
Beauty Pro
07/12/23-13:24
Lucka 7🥳 Älskar när man får nya produkter att testa😍 Nordic Ageless Radiant Youth Night Cream, någon som testat?☺️
Lucka 7🥳 Älskar när man får nya produkter att testa😍
Evelina
Beauty Pro
07/12/23-12:02 (redigerad den 07/12/23-12:10)
Alltså, det där med olja i schampo. Shampon som heter något med "soft" "hydrating" och ibland "repair" innehåller olja trots att schampons huvuduppgift är att tvätta rent skalpen. Håret blir fett fortare och fortare om jag bara använder ett schampo med olja i. Men när jag använder schampon utan olja någon vecka i streck, som tex volymschampo, så torkar min hårbotten ihop, flagnar och kliar. Så, tricket för mig är att använda båda typerna och schamponera två gånger. Först ett schampo som är utan olja och som andra tvätt ett schampo med olja. Min man påpekar dock att jag har en hel utställning av produkter i duschen nu. 😅
Linn
Beauty Pro
07/12/23-10:57 (redigerad den 07/12/23-11:19)
👁️Min favoritmascara!👁️ FENTY BEAUTY HELLA THICC Jag fick denna mascara som beauty tester för ca 6 månader sedan! Jag älskar den då den aldrig smular och för att den ger både längd och volym! Nyligen köpte jag deras julask med två mascaror för ett otroligt bra pris!
👁️Min favoritmascara!👁️ FENTY BEAUTY HELLA THICC  Jag fick
Nikki
Beauty Pro
07/12/23-10:29
Oemotståndliga parfym-tips! 🍨🍋🤍🍨 Fluffig vispgrädde, maräng, kanderad citrus och vanilj... Låter detta lockande så spana in dessa nya parfymer från Juicy Couture, Jean Paul Gaultier och Dolce & Gabbana. Provdofta i butik så du hinner få med det på önskelistan! 🍬
Oemotståndliga parfym-tips! 🍨🍋🤍🍨  Fluffig vispgrädde,
Salena
Beauty Pro
07/12/23-10:17
✨ Lucka nr 7! I den låg 2 produkter i full storlek från Budgie 😍
✨ Lucka nr 7! I den låg 2 produkter i full storlek från