Hem / Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdMakeupSkincareBeautyhackMaskPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsTävlingBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowAcneMogen hudRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganKICKS Secret SantaBeach readyKICKS Beauty AwardsHalloweenNyårslookÖvrigt
Senaste
Ida
Beauty Pro
19/11/23-19:51
Inspiration till jul❄️🎅
Inspiration till jul❄️🎅
Nathalie
Beauty Beginner
19/11/23-18:48
Hej! I senaste tidningen från KICKS så fick jag ett parfymprov från valentino, någon som vet vad den heter?
Ilwad
Beauty Star
19/11/23-17:31
Everyday makeup, med en massa blush🥰
Everyday makeup, med en massa blush🥰
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Ilwad
Beauty Star
19/11/23-17:29
A must have in your makeupbag!
Ilwad
Beauty Star
19/11/23-17:27
Kan ni tipsa om er favorit mask till läpparna eller läppbalsam! Mina läppar blir så torra vid den här tiden på året.
Ilwad
Beauty Star
19/11/23-17:21
Den här har varit min holy grail 2023! Jag har alltid haft problem med att mitt hår blir så stort i fukt men den här produkten den klarar bokstavligen av de fuktigaste miljöerna! Mvh en tjej med väldigt lockigt hår.
Ilwad
Beauty Star
19/11/23-17:11
Om du länge har haft problem med att sminket försvinner under ögonen som mig, då ska jag ge dig ett litet tips du kommer att älska! Använd inte för mycket concealer för det är då produkten bryter isär och en ”crease bildas. Jag applicerar concealer vid the inner corner, sedan ett streck vid outer corner för att få ett gratis ansiktslyft! (Lägger en exempel bild från google för att visa applikationen)Sedan blandar jag ut det när jag har låtit det sitta ett tag och direkt sätter jag concealern med ett presspuder med hjälp av en triangle powder puff! Resultatet blir helt magiskt, man får jättefina creasefria under ögon och en perfekt bas!
Om du länge har haft problem med att sminket försvinner
Gabriella
Beauty Star
19/11/23-17:11
Behöver hjälp med en julklapp till min mamma!!! Hon har alltid älskat versace bright crystal. Men nu känner jag att det är dags för en ny parfym haha😅. Har ni några tips på goda parfymer för sin mamma??🥰