/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdMakeupSkincareBeautyhackPrideBeach readySolskyddMaskTävlingPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowKICKS Secret SantaRetinolAcneKICKS Beauty AwardsMogen hudFullglamHalloweenNaturalskincareNyårslookVeganÖvrigt
Senaste
Elina
Beauty Star
16/12/23-14:15
Har någon tips på vad man kan ge i julklapp till ens mormor som finns på kicks? ❤️
saharkhairkhah0
Beauty Star
16/12/23-13:40
🌹🌹🥰😍😍
🌹🌹🥰😍😍
saharkhairkhah0
Beauty Star
16/12/23-13:38
rekomenderar starkt Nars alla produkter!!! Främst deras blush🥰🥰😍😍 asså Wowwwwww
rekomenderar starkt Nars alla produkter!!! Främst deras
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Nikki
Beauty Pro
16/12/23-10:23 (redigerad den 16/12/23-10:24)
🌸🎄🌸 Lancôme LUCKA 16 🌸🎄🌸 I dagens lucka fick jag: 🌸 Lancôme Tonique Confort Face Toner 🌸 Tonique Confort är ett ansiktsvatten för torr hud. Passar min hud perfekt, särskilt nu på vintern. 
🌸🎄🌸 Lancôme LUCKA 16 🌸🎄🌸  I dagens lucka fick jag:  🌸
Nikki
Beauty Pro
16/12/23-09:30
Vilken ljuvlig parfym detta skulle bli...🥰 Tänk er doften av ljummet nybakat, saffran och citron. Ja, jag erkänner. Jag är en doftnörd! 😃 Ha en fin dag! 🎄💛🎄🍋🎄
Vilken ljuvlig parfym detta skulle bli...🥰  Tänk er doften
Maria
Beauty Star
16/12/23-09:30
Hej! En nykomling här på commumityn som behöver tips och råd om vilka produkter ni använder i eran hårrutin för att få det där perfekta håret. Jag färgar mitt långa tjocka hår då och då använder locktång och fön då och då. Droppa gärna förslag på hårmask/olja, värmeskydd och bästa shampoo/balsam. Ha en härlig lördag 🌼
Malin
Beauty Pro
16/12/23-09:00
Väldigt nöjd med min nya produkt. Fungerar så bra ihop med min foundation.
Jessie
Beauty Beginner
16/12/23-05:56
Concealertips - behöver tips på en bra concealer som inte lägger sig och skapar mer känsla av fina linjer  och är för pudriga?