/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhet
Senaste
ellaeng07
Beauty Star
18/11/24-18:28

Vilket är det bästa pudret som inte smular ellet gör huden torr?

ellaeng07
Beauty Star
18/11/24-18:28

Vad är era åsikter om elf primern??

ellaeng07
Beauty Star
18/11/24-18:27

Jag behöver era bästa tips på concealer!!!!

Suggested missionSe alla
Skapa ditt första inlägg
50
ellaeng07
Beauty Star
18/11/24-18:25

Någon som har tips på hårsprej som inte gör håret stelt men ändå håller frisyren?

Rama
Beauty Pro
18/11/24-18:11

✨ Utforska lyxen med Rituals! ✨ Jag älskar verkligen dessa produkter – både för deras fantastiska kvalitet och deras otroligt goda dofter. Rituals tar vardagsrutiner till en helt ny nivå med sina harmoniska och väldoftande kollektioner.

🕯️ Doftljus: Skapar en lugnande atmosfär hemma. 💧 Kroppsprodukter: Lyxig känsla och långvarig doft för huden. 🌸 Hemparfymer: Fräschar upp varje rum med en härlig doft. 🌊 Parfym: Elegant och sofistikerad – perfekt för alla tillfällen.

Vill inte du lyxa till din dagliga rutin! Då är Rituals svaret! 💚 Vilken är din favorit från Rituals?

✨ Utforska lyxen med Rituals! ✨ Jag älskar verkligen dessa
Maria
Beauty Star
18/11/24-18:07

Mina favoritparfymer vill jag tipsa er om! 🥰

Hugo Boss - the scent for her. Denna har länge varit min favorit! Fräsch, feminin doft med power som är amazing! ⭐️

Billie Eilish - Eilish. Min senaste favorit, den doftar ljuvligt av vanilj! inte för mycket och inte för lite, den är precis sådär lagom! söt, feminin, sensuell, helt outstanding! 🌟 Har du sneglat på denna och funderat på att köpa - köp!

Jag växlar mellan båda, lite olika för hur jag känner 😊

Mina favoritparfymer vill jag tipsa er om! 🥰  Hugo Boss -
Mimi 🍒✨
Beauty Pro
18/11/24-17:43

My current favourite scent from SHAKIRA, The Rock. ✨✨✨✨✨ my everyday go to scent. Have you tried it yet?!?

My current favourite scent from SHAKIRA, The Rock. ✨✨✨✨✨ my
Madeleine
Beauty Beginner
18/11/24-16:55

Hur en mysig dröm julkväll ser ut hemma hos mig! En mysig julkväll för mig börjar med att jag samlar mina nära och kära runt julgranen nära den varma brasan. En buffe med julgodis och glögg. Med mysig gamaldags julmusik så blir de en toppen kväll!

Jag tror det är Edvin Törnblom!!!