/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdMakeupSkincareBeautyhackPrideBeach readySolskyddMaskTävlingPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowKICKS Secret SantaRetinolAcneKICKS Beauty AwardsMogen hudFullglamHalloweenNaturalskincareNyårslookVeganÖvrigt
Senaste
Maria
Beauty Star
17/12/23-13:12
Hej 😊 Jag ville bara slänga ut ett tack till alla som svarade på min fråga om en bra hårrutin. Vilken härlig community och så många bra tips och recensioner man får 🙏 Önskar alla en fortsatt trevlig 3:e advent 💕
Julie
Beauty Star
17/12/23-12:05
Försöker hitta en bra borste till krämbronzer, vet ni någon bra? Vill inte ha för kompakt. Tycker det är svårare att blanda in då☺️
Jenny
Beauty Pro
17/12/23-11:57
Är Laura Merciers uppljusande puder "Secret Brightening" ungefär samma som deras gamla "Secret Blurring Powder - (under eye)"? Är skillnaden mest att det ena är löspuder? Det sistnämnda köpte jag för flera år sedan och verkar inte finnas nu (bilden). Har ni tips på bra under eye-puder eller har ni testat någon uppljusande kräm? Nars och Smashbox har intressanta krämer iaf. Finns även L. Merciers Secret Camouflage men det kanske är mer concealer? Vill verkligen höra vad ni provat så jag köper rätt! Är 46 år, inga rynkor ännu men däremot är huden mindre elastisk.
Är Laura Merciers uppljusande puder "Secret Brightening"
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Molly
Beauty Star
17/12/23-11:39
Nån som har koll på när/om kicks kommer få in sky high mascaran i burgundy?:)
Molly
Beauty Star
17/12/23-11:30
Gjorde en lite gullig uppsättning igår till jobbet☺️ perfekt om du har uppklippt hår också och håret längst fram har svårt att nå bak till hästsvansen🤩
Gjorde en lite gullig uppsättning igår till jobbet☺️ perfekt
Nikki
Beauty Pro
17/12/23-11:02
LANCÔME Adventskalender Lucka 17 🖤 De stora luckorna är inte alltid bäst... I dagens lilla lucka hittade jag denna, för mig nya, ögonkräm Génifique Eye Cream i samma serie som mitt favoritserum. Önskar er alla en fin 3:e Advent! 🕯🕯🕯 För mig står julgodis på schemat. Vad gör ni idag? 🎄
LANCÔME Adventskalender Lucka 17 🖤  De stora luckorna är
Melina
Beauty Pro
17/12/23-10:38
Vill bara rekommendera er alla ” I badrumsskåpet ” Emelie gör ett fantastiskt jobb med denna kanal 🫶🏼
Vill bara rekommendera er alla ” I badrumsskåpet ” Emelie
Molly
Beauty Star
17/12/23-00:33
Måste bara tipsa om denna duo - Lumene Invisible Illumination Dewy Glow Setting Spray + Urban Decay all nighter. Sminket får en otrolig finish som är dewy men inte ”svettig” och herregud vad det håller. Kan gå genom en snöstorm, sminket sitter där det sitter🤩
Måste bara tipsa om denna duo - Lumene Invisible