/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhet
Senaste
Pion
Beauty Pro
04/05/24-09:43
Ole Henriksen? Jag såg att det var 30% på Ole Henriksen. Någon som har en favorit att tipsa om? Jag har aldrig lockats av märket men blir lite nyfiken nu när det är nedsatt.
Ole Henriksen? Jag såg att det var 30% på Ole Henriksen.
Nelda
Beauty Star
04/05/24-09:34
Nikki
Beauty Pro
04/05/24-06:21
Måste bli min senaste doft från Marc Jacobs idag, Daisy Love Pop EdT! 🌸 Det är lördag, solen skiner, fåglarna kvittrar, allt är grönt och jag känner mig bubblande glad, pigg och rosa! Doftnoter: Hjortron, Bergamott Vispgrädde, Pistage Benzoin, Mysk 🌸💜🌸 Ha en underbar lördag! 🥰🌸💜🌸
Måste bli min senaste doft från Marc Jacobs idag, Daisy Love
Daisy Love Pop EdT 50 ml
Daisy Eau So Fresh Pop EdT 75 ml
Daisy Pop EdT 50 ml
Suggested missionSe alla
Skapa ditt första inlägg
50
Nikki
Beauty Pro
04/05/24-05:22(redigerad den 04/05/24-06:07)
🌸 SATURDAY SKIN - nytt varumärke på KICKS med K-beauty 🌸 Hur lockande låter inte Waterfall Glacier Water Cream? 💧 Någon som redan testat något?
🌸 SATURDAY SKIN - nytt varumärke på KICKS med K-beauty 🌸
Yuzu Vitamin C Sleep Mask
Waterfall Glacier Water Cream 50 ml
Wide Awake Brightening Eye Cream 30 ml
Carrot + Niacinamide Moisturizing Cream 30 ml
Pore Active Treatment Serum 50 ml
Intense Hydration Mask
Spotlight Brightening Mask
Melt+Cleanse Makeup Melting Balm 100 ml
Pore Clarifying Toner 125 ml
Yuzu Vitamin C Bright Eye Cream 15 ml
Naomi
Beauty Star
03/05/24-21:11
Är helt kär i den här doften! Någon som har tips på en parfym med liknande doft eller som fungerar bra tillsammans med denna?
Cheirosa 59 Delicia Drench Body Butter 240 ml
Marie
Beauty Star
03/05/24-19:37
Hejsan! Mamma till en tjej i puberteten behöver tips & råd! Vad skulle ni rekommendera för rengöring & fukt till ett ungt ansikte med en del acne? Läser ju mycket om de skadliga trenderna med ungdomar som använder alldeles för potenta produkter så vill gärna hjälpa henne att använda saker som passar och gör nytta. Mycket tacksam för råd! Med vänlig hälsning, Marie
Sara
Beauty Star
03/05/24-18:58
Har nyligen varit på parfymjakt och hittat den perfekta inför sommaren. Fruktig, mjuk, upplever en hallonnot. Riktig vårparfym 😍
Har nyligen varit på parfymjakt och hittat den perfekta
Caroline
Beauty Star
03/05/24-18:08
Ett tips på ett bra Shampo
Genesis Bain Nutri-Fortifiant Shampoo 500 ml