/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdMakeupSkincareBeautyhackPrideBeach readySolskyddMaskTävlingPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowKICKS Secret SantaRetinolAcneKICKS Beauty AwardsMogen hudFullglamHalloweenNaturalskincareNyårslookVeganÖvrigt
Senaste
Rebecca
Beauty Pro
25/12/23-18:09
Mitt senaste köp från kicks, passade på att skämma bort håret lite ✨
Mitt senaste köp från kicks, passade på att skämma bort
Krister
Beauty Beginner
25/12/23-16:52
Någon som har tips på en locktång som ger håret ett lyxigt resultat men även lätt att använda sig av? Prisvärt!!
Krister
Beauty Beginner
25/12/23-16:41
Någon som har några tips angående setting sprays som håller hela dagen och natten. Speciellt nu till nyår!! Hjälp
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Romma
Beauty Star
25/12/23-14:53
Kan någon rekommendera en bra mask för torr mogen hy? En som innehåller mkt fukt och som oxå stramar upp huden. Ni är bäst!!
Romma
Beauty Star
25/12/23-14:51
Haha det blir några inlägg här nu från mig haha. Vad är den viktigaste produkten man bör använda dagligen i sin/sina rutiner? Jag har ju mogen hy å vill ha en produkt som verkligen funkar på rynkor fina linjer mm
Romma
Beauty Star
25/12/23-14:48
Hej! Jag undrar om nån vet om en bra hårkur? Alltså schampo,balsam, inpackning. Jag fick nämligen för mig att bli blond 😱 ifrån rött 😱. Mitt hår har alltid varit starkt å tåligt men denna gången blev det katastrof med mkt tårar å jag kan aldrig mer visa mig ute🤔😭. Håret gick av det är så sprött & torrt. Dessutom är det nu så kort med olika längder i hela håret. Det går inte göra frisyr å knappt heller ha det uppsatt så ni förstår min situation?! Snälla rädda mig!!!
Romma
Beauty Star
25/12/23-14:39
Hej igen!! Nu skulle jag behöva få tips om produkter för kvälls rutin till mogen hud som oxå är torr nu på vintern. Vad behöver jag helst gärna priser för liten plånbok 🥺🥰.
Romma
Beauty Star
25/12/23-14:36
Heey!! God Jul & Gott Nytt. Är det någon som kan hjälpa mig att få igång en morgonrutin med produkter för mig? Jag behöver anti age produkter å har torr hud nu på vintern så mkt vet jag. Hade varit jätte uppskattat.