Hem / Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdMakeupSkincareBeautyhackMaskPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsTävlingBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowAcneMogen hudRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganKICKS Secret SantaBeach readyKICKS Beauty AwardsHalloweenNyårslookÖvrigt
Senaste
Emmy
Beauty Star
26/11/23-23:24 (redigerad den 26/11/23-23:27)
Beställde nyss julklapp till min syster och efterlängtade liquid lip stick från Nyx samt läpp penna från Morphe, super taggad på att pröva då jag tänkte på Jaclyn Hill när hon pratade om den perfekta nyansen av läpp penna av just Morphe. Ska bli så kul att testa! Bild kommer så fort jag fått paket 😁✨
Linda
Beauty Star
26/11/23-19:28
När din kille säger ”beställ vad du vill jag betalar som en födelsedagspresent”- då passar jag på att fylla upp mitt nyligen tomma förråd av skin care favoriter och skickar alla good vibes till min kloka och fantastiska kille som inser att den bära presenten ibland är inte är en överraskning utan att låta en själv fylla varukorgen och han tar notan. ❤️ Skin care för ”mogen” hud känns konstigt att säga men är man på väg mot att bli tant med stormsteg så antar jag att man kan kallas ”mogen” men jag stretar emot med hjälp av bland annat dessa favoriter från The Ordinary och Mario Badescu. Bra resultat till fantastiska priser, så det är bara att tacka och ta emot. 🌸Jag är en person som gillar mina rutiner och hittar jag något jag gillar som fungerar så kommer jag fortsätta med det tills det slutar fungera eller slutar säljas. Happy tanty birthday to me! 👵🏼 🌸
När din kille säger ”beställ vad du vill jag betalar som en
Nadila
Beauty Pro
26/11/23-18:00
body relax 🛀💆🏻‍♀️
body relax 🛀💆🏻‍♀️
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Matilda
Beauty Pro
26/11/23-14:26
Mina studier tillåter mig inte mycket tid över till annat och speciellt inte sociala medier, men jag bara måste komma med 5 julklappstips som du nu kan köpa med 25% rabatt! Lämna jättegärna era bästa julklappsttips i kommentarsfältet! 🎁 1. NYX Butter Gloss - en favorit som ger ett glansigt, återfuktad resultat, sitter bra för att vara ett läppglans och som dessutom säljs till ett galet bra pris! 2. LH Cosmetics On Set - Long-Lasting Setting Spray - bland de bästa setting sprays jag äger och kanske bland de få som kan tävla med UD All Nighter! Ett tips är dock att spola hett vatten på spraymunstycket efter varje användning + före varje användning, annars får du bara en stråle. 3. Depend Gel iQ Nail Polish Start Kit - vem har inte hört talas om Gel IQ? Enkelt att använda och dessutom sjukt mycket billigare än att gå till salong var 3e vecka! Efter lite övning ser naglarna salongsgjorda ut! 4. Burberry Godess EdP - årets bästa parfym! Perfekt för oss som inte gillar söta dofter men som ändå vill ha något med vanilj i vår kollektion 5. XLASH Rejuvenating Eye Gels Rejuvenating Eye Gel Patches - alla eye patches från XLASH är underbara men dessa håller mig särskilt varmt om hjärtat! En perfekt present till män som kvinnor
Nikki
Beauty Pro
26/11/23-10:20
Grön inspiration 💚🌲🌿🌳🍃🌲💚🍀
Grön inspiration 💚🌲🌿🌳🍃🌲💚🍀
Nikki
Beauty Pro
26/11/23-09:58
10 bra produkter att fylla på med eller julklappstips som nog passar de flesta 🎄
10 bra produkter att fylla på med eller julklappstips som
Salena
Beauty Pro
26/11/23-09:35
LÄNGTAR 👏🎄
LÄNGTAR 👏🎄
Andrea
Beauty Pro
26/11/23-07:11
🌟Mitt senaste köp från KICKS🌟 Anastasia brow freeze, helt oslagbar enligt mig. Älskar att den är lätt att jobba med även när den torkat in. Mina ögonbryn har nog aldrig varit finare och så perfekt formade som med denna produkt. Ett plus i kanten med var att jag köpte den på 25%☺️ passa på sista dagen idag att bunkra upp💓