/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdMakeupSkincareBeautyhackPrideBeach readySolskyddMaskTävlingPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowKICKS Secret SantaRetinolAcneKICKS Beauty AwardsMogen hudFullglamHalloweenNaturalskincareNyårslookVeganÖvrigt
Senaste
Sara
Beauty Star
29/12/23-22:16
Jag är på jakt efter den perfekta dupen för Jeffree Star Liquid Lipstick i nyansen Mannequin. Har ni några tips?
Jag är på jakt efter den perfekta dupen för Jeffree Star
Nelly
Beauty Star
29/12/23-19:50
Hej! Jag kikar på lite bronzers och har lite svårt att veta vilka som är bra. Vilka rekommenderar ni? Hur ska man tänka kring bronzers gällande nyans o så? Uppskattar allt hjälp jag kan få 😅
Isa
Beauty Beginner
29/12/23-18:04
Ett måste till att få den maximala nyårs känslan är en ny doft! Ett stort tips är Libre från YSL. Väldigt söt doft men med ett fantastiskt djup! 🤩🤩Psst.. om du äger doften 62 från sol de Janeiro, gör dig själv en nytta och ha dom tillsammans!!
Ett måste till att få den maximala nyårs känslan är en ny
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Carmen
Beauty Pro
29/12/23-16:20
Hej! Har ni koll på något bra alternativ på multihårverktyg ist för Dysons? Max 3000kr ist för 5700kr 😍
Kyutipie_misay
Beauty Star
29/12/23-14:51 (redigerad den 29/12/23-14:52)
God jul alla 🎅🏽! Så här är mitt senaste köp in kicks. (my Christmas treat for my self hehe 🙊). Två av mina ultimate favorit Liquid Blush och Essie aprikosolja. Super duper älskar denna nagelolja av essie som doftar så gott och fungerar bra på mina naglar. Rekommenderar den starkt för dina torra naglar. 🙌🏽😍
God jul alla 🎅🏽! Så här är mitt senaste köp in kicks. (my
Nikki
Beauty Pro
29/12/23-14:08 (redigerad den 29/12/23-14:09)
Clinique Pop Lip Colour i färgen Love Pop 💄 Vilket härligt läppstift, älskar formulan! 🥰 Lätt formula med en utslätande primer. Känns smidigt och återfuktande på läpparna med en len finish. 
Clinique Pop Lip Colour i färgen Love Pop 💄  Vilket härligt
Annika
Beauty Beginner
29/12/23-13:56
Blonderings spray/mousse: Vilket märke ryp Frieda el dyl har hlgre mängd blekmedel , bleker håret blont bäst? Gilla Frieda bllobde sprat, men tycjer den ändrat formula och är känslug för blekmedel.
tilda
Beauty Star
29/12/23-13:08
Vill verkligen tipsa om den här concealern så prisvärd och bra. Den lever verkligen upp till sitt rykte med imponerande täckning som inte kakar sig