/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdMakeupSkincareBeautyhackPrideBeach readySolskyddMaskTävlingPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowKICKS Secret SantaRetinolAcneKICKS Beauty AwardsMogen hudFullglamHalloweenNaturalskincareNyårslookVeganÖvrigt
Senaste
Irena
Beauty Pro
30/12/23-13:58
Kan inte hylla dessa skuggor från NARS nog. Så pigmenterade! Man blir glad bara av att titta på dem 😍 nyanserna Mohave och Singapore.
Kan inte hylla dessa skuggor från NARS nog. Så pigmenterade!
Helena
Beauty Star
30/12/23-08:56
Tips på ett bra leave-in till ett behandlat och torrt hår? Får ej tynga ner håret och bli för fett.
Julia
Beauty Star
30/12/23-07:59
Tips på settingspray för oljig hy?
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Karin
Beauty Star
30/12/23-06:37
Jag söker ett nagellack i en riktig klassisk röd färg, vilket märke har den finaste nyansen?
Sandra
Beauty Pro
30/12/23-03:08
Är det någon som testat Depend iQ gel startkit? Någon som upplevt att de stärkt naglarna?
Sofie
Beauty Pro
30/12/23-01:57
Tips på bra serum/fukt kräm/primer för en som har hormonell akne och kombinerad hy 🥰
Sara
Beauty Star
29/12/23-22:16
Jag är på jakt efter den perfekta dupen för Jeffree Star Liquid Lipstick i nyansen Mannequin. Har ni några tips?
Jag är på jakt efter den perfekta dupen för Jeffree Star
Nelly
Beauty Star
29/12/23-19:50
Hej! Jag kikar på lite bronzers och har lite svårt att veta vilka som är bra. Vilka rekommenderar ni? Hur ska man tänka kring bronzers gällande nyans o så? Uppskattar allt hjälp jag kan få 😅