/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdMakeupSkincareBeautyhackPrideBeach readySolskyddMaskTävlingPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowKICKS Secret SantaRetinolAcneKICKS Beauty AwardsMogen hudFullglamHalloweenNaturalskincareNyårslookVeganÖvrigt
Senaste
Nikki
Beauty Pro
05/01/24-10:38
Imorgon är det 30% vid köp av 2 makeup produkter från Clinique Kan verkligen rekommendera dessa läpprodukter. Fin lätt till medeltäckande färg och en härlig formula som verkligen håller läpparna mjuka. Chubby sticket innehåller både mango- och sheasmör. Och det älskar ju huden, särskilt på vintern! ❄️🥰
Imorgon är det 30% vid köp av 2 makeup produkter från
Emma
KICKS Beauty Expert
05/01/24-10:16 (redigerad den 05/01/24-10:18)
Ni som har sociala medier (läs ALLA) kan ju inte ha missat hur rosmarin hjälper håret att växa och bli mer hälsosamt. Jag tänkte att jag skulle hoppa på denna trend för att se om det hjälper 😍 Jag har väldigt naturligt tjockt hår men behöver hjälp med själva hårväxten. Köpte Continus scalp massager och Kiehls magic elixir häromdagen och jag älskar de tillsammans! nästa steg är självklart att koka ihop rosmarin med vatten som alla andra gör men ville testa dessa först! Men nu vill jag gärna höra från er andra om ni provat själva eller om ni hört någon som gjorde detta och fått fina resultat (eller negativa resultat) 😆
Ni som har sociala medier (läs ALLA) kan ju inte ha missat
Nikki
Beauty Pro
05/01/24-10:11 (redigerad den 05/01/24-10:11)
💛 LUMENE Nordic-C Triple Glow Radiance Elixir 💛🍊  Ett serum fullt med antioxidanter som ger huden både strålande lyster och intensiv återfuktning. 100% vegansk
💛 LUMENE Nordic-C Triple Glow Radiance Elixir 💛🍊
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Melina
Beauty Pro
05/01/24-07:58
Livet ✨
Livet ✨
Matilda
Beauty Pro
04/01/24-22:34
På sista tiden har jag verkligen grävt ner mig i hudvårdsdjungeln... mer specifikt k-beauty skincare. Jag vet... jag är väldigt sen till det här tåget men alltså herregud vad stort detta vuxit de senaste åren! Jag har beställt en oförskämt enorm mängd produkter att prova men jag vill ha fler tips från de av er som faktiskt provat och älskat era produkter! Jag kommer självklart att tagga några av mina favoriter som jag redan använt länge ❤️
Sofia
Beauty Star
04/01/24-22:21
SACAJUAN länge sedan jag använde denna men det är dags nu. Luktar så oerhört gott och mjukgör och vårdar håret. En klar ikonisk favorit i klassiskt utseende en prydnad i badrummet.
SACAJUAN länge sedan jag använde denna men det är dags nu.
Hanna
Beauty Pro
04/01/24-22:01
PLS HELP!! Jag ska köpa nytt ögonfransserum, har någon av er testat Sweeds eller Lenoites?? Vilken är bäst?
Nelli
Beauty Beginner
04/01/24-21:54
Beställde hem dessa två kräm rouge från Fenty beautys utbud. Den färgen till vänster heter Petal poppin och den till höger heter Big melons. Garanterat dem två bästa rougen jag testat från Kicks!
Beställde hem dessa två kräm rouge från Fenty beautys utbud.