Hem / Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdMakeupSkincareBeautyhackMaskPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsTävlingBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowAcneMogen hudRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganKICKS Secret SantaBeach readyKICKS Beauty AwardsHalloweenNyårslookÖvrigt
Senaste
Malin
Beauty Pro
14/12/23-15:59
Mina senaste inköp ✨
Irena
Beauty Pro
14/12/23-15:36 (redigerad den 14/12/23-15:36)
Kommer ut i början av 2024. Jag som aldrig tyckt om någon av black opium parfymerna (förutom Le parfum) tror att denna kan bli en riktig hit 😍 Hoppas nu bara att Kicks är snabb med att få in den 🎁
Kommer ut i början av 2024. Jag som aldrig tyckt om någon av
Nono
Beauty Pro
14/12/23-15:28
Utökat till flera av dessa sminkborstar. Gillar att de är lätta att arbeta med. Hittade inte taggen men den finns på kicks 🫶🏼
Utökat till flera av dessa sminkborstar. Gillar att de är
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Julie
Beauty Star
14/12/23-15:01
Är sugen på att köpa någon parfym från Jo Malone London. Vilka är era favoriter? Behöver tips☺️sitter de bra på huden?
Nikki
Beauty Pro
14/12/23-14:57 (redigerad den 14/12/23-14:59)
Lancôme Lucka 14 ☃️🖤❄️🤍 En liten flaska magi (10 ml). Älskar ljuvliga serumet Advanced Génifique Youth Activating Concentrate Serum. Smälter in i huden som blir strålande och så återfuktad. Passar alla åldrar och hudtyper, även känslig. Är inte billigt men räcker länge.
Lancôme Lucka 14  ☃️🖤❄️🤍  En liten flaska magi (10 ml).
Hanna
Beauty Star
14/12/23-14:36
God jul <3
Ronja
Beauty Star
14/12/23-14:24
Vad använder ni för foundation vid riktigt torr hy?
Sofia
Beauty Brands Ambassador
14/12/23-14:08
Idag är det Definicils mascaran som har jullucka! En perfekt mascara för dig som vill enbart ha längd och separation. Skulle säga att man får "dina fransar men bättre" effekt 😍
Idag är det Definicils mascaran som har jullucka! En perfekt