/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhet
Senaste
Aicha
Beauty Beginner
05/12/24-20:34

Jag valde flera olika parfymer som har stor betydelse för mig och som jag inte kan leva utan. Prada parfymen är den bästa parfymen jag har någonsin haft, den doftar jätte gott dessutom fick jag den för första gången av en speciell person. Black opium är en av min mammas favorita parfymer, därför så tänkte jag överraska henne på hennes födelsedag🫂. Hår Produkterna valde jag för att jag har hört mycket om de och själv har en dålig hårväxt, torr hår och behöver reparera håret. 🥹🥰☺️🤞🏻

Jag valde flera olika parfymer som har stor betydelse för
Rebecca
Beauty Pro
05/12/24-20:21

detta är min signaturdoft som verkligen får mig att känna mig hemma och som mig själv 🥰

The Scent For Her Magnetic EdP 30 ml
Rebecka
Beauty Pro
05/12/24-18:47(redigerad den 05/12/24-18:50)

24 dagar av skönhet! ❤️ Dag 5 av 24: Bästa fuktserumet

Min hud har tackat mig om och om igen för att jag testade det här serumet! Sedan jag började med det känns det som att min hud håller kvar fukten på ett mycket bättre sätt och jag bli inte alls lika torr lika snabbt som jag brukar kunna bli.😊

Klicka på ett alternativ för att rösta
Har du testat denna omtalade produkt och vad tyckte du?
15Bidrag
Ja, gillar den!
Ja, gillar den inte..
Nej, men är sugen!
Nej, och kommer inte göra det heller.
24 dagar av skönhet! ❤️ Dag 5 av 24: Bästa fuktserumet  Min
Advanced Snail 96 Mucin Power Essence Facial Toner 100 ml
Suggested missionSe alla
Skapa ditt första inlägg
50
Anna
Beauty Pro
05/12/24-18:32(redigerad den 05/12/24-18:45)

Mitt senaste hemkomna köp! Återköp på Smashbox Becca under eye brightening corrector som jag köpt sen åtta år tillbaka sen den kom och gavs ut från Becca🐼! Även en kajal jag fått tips på ska vara bra för hooded eyes och på vattenlinjen, nån som testat den?

Mitt senaste hemkomna köp! Återköp på Smashbox Becca under
Becca Under Eye Brightening Corrector 01 Fair/Light
Sofia
Beauty Pro
05/12/24-18:10

✨️ 24 days of beauty ✨️ Dag 9 – Liner 🖍

Känner man mig så vet man att LHs crayons är min favoritsminkprodukt någonsin. 😁 Grymma liners både till läppar och ögon, eller var man än vill ha lite färg! Jag älskar de färgglada och glittriga men även de mer dämpade färgerna används flitigt här. 🥰

✨️ 24 days of beauty ✨️ Dag 9 – Liner 🖍  Känner man mig så
Crayon Maia
Crayon Cherry
Crayon Zhao
Irena
Beauty Pro
05/12/24-17:55

Merry Kicksmass ❤ vilken morgon! Tack [@Sofia] för att du tog med mig på detta event!

Sofia
Beauty Pro
05/12/24-17:08

Merry Kicksmas från mig och @Irena på det härliga juleventet i morse!🎄 Stort tack till Kicks för att vi fick komma på detta supertrevliga event, och för den massiva goodiebagen! 😍 Och ett stort tack till Irena som hängde med mig, det var så kul att träffas i verkligheten. ❤️

Merry Kicksmas från mig och @136650145 på det härliga
Mercedes
Beauty Star
05/12/24-15:56(redigerad den 05/12/24-16:04)

Testade Born in Roma Donna Rendez -Vous , jag tycker att denna perfym är söt , lite blommig och den torkar in till en väldigt söt blanding av orange blossom och vanilj. Den liknar nästan lite paradox parfymen från prada❤

Den håller inte så länge men har upplevt att sillagen på den är ganska bra de första 2h sen blir den mer intim. Tycker perfymen är lite dyr för det man får men förstår att det kan vara för att den är limited edition..

Testade Born in Roma Donna Rendez -Vous , jag tycker att
Born in Roma Donna Rendez-Vous EdP 100 ml