Hem / Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdMakeupSkincareBeautyhackMaskPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsTävlingBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowAcneMogen hudRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganKICKS Secret SantaBeach readyKICKS Beauty AwardsHalloweenNyårslookÖvrigt
Senaste
Loulou
Beauty Star
13/12/23-23:50 (redigerad den 13/12/23-23:53)
Efter att ha jobbat runt i butiken i 8 timmar var jag väldigt glad över att min serumfoundation var så hållbar och lätt. Jag har en bra sminkkollektion och nästan många typer av foundation. Medan jag letade efter en lätt produkt kom jag över den här produkten och ville testa den. Jag använde de två produkterna LUMENE SERUM FONDAttion och Glow base honey, genom att blanda ihop dem och resultatet blev fantastiskt. Min hud kändes lätt och inte tung alls.😍❤️
Efter att ha jobbat runt i butiken i 8 timmar var jag
Loulou
Beauty Star
13/12/23-23:37
Om du vill känna dig mer vacker, feminin och klassisk utan att bli övermäktig måste du prova denna parfym. Tyvärr är det inte så känt men Guerlain är ett av de äldsta doftföretagen. Detta är min signaturparfym som jag använder i 5 år. Jag använder detta dagligen. Om jag vill känna mig starkare använder jag L’ interdit - Rouge (Mörkröd) 😍
Om du vill känna dig mer vacker, feminin och klassisk utan
Linnéa
Beauty Star
13/12/23-22:34
Grönt och gult blev förra nattens smink! Har någon tips på en bra palett med lila ögonskuggor? 🥰 har alltid varit den som haft neutral ögonskugga men fått sån dille på färg nu!
Grönt och gult blev förra nattens smink! Har någon tips på
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Ida
Beauty Pro
13/12/23-22:08
Lucka 13 var en borste smink bortse från beauty act🥰
Lucka 13 var en borste smink bortse från beauty act🥰
Ida
Beauty Pro
13/12/23-22:06
Lucka 11 och 12 från kicks kalender Där lucka 12 var en jättefin ögonskuggspalett😍
Lucka 11 och 12 från kicks kalender Där lucka 12 var en
Ida
Beauty Pro
13/12/23-22:03
Lucka 1-10 från kicks stora adventskalender Älskar denna kalender😍🥰 Säg till om ni vill att jag ska testa någon produkt och lägga ut resultat🌟 Lucka 10: Radiant cream colour stick
Lucka 1-10 från kicks stora adventskalender  Älskar denna
Irena
Beauty Pro
13/12/23-19:54
Måste bara rekommendera denna setting spray. Hela 177 ml och den håller sminket så fint! Riktigt kap enligt mig :)
Måste bara rekommendera denna setting spray. Hela 177 ml och
Melina
Beauty Pro
13/12/23-17:16
Kompisen driver en egen salong så idag har jag unnar mig en ansiktsbehandling och lite produkter 🧖🏻‍♀️✨
Kompisen driver en egen salong så idag har jag unnar mig en