/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdMakeupSkincareBeautyhackPrideBeach readySolskyddMaskTävlingPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowKICKS Secret SantaRetinolAcneKICKS Beauty AwardsMogen hudFullglamHalloweenNaturalskincareNyårslookVeganÖvrigt
Senaste
Jabeen
Beauty Pro
16/01/24-17:04
Time to recycle some finished products.
Time to recycle some finished products.
Christine Carlberg
Beauty Star
16/01/24-16:43
Hej! Vad använder ni för mjukgörande för läpparna? Speciellt under dessa kalla månader? Behöver tips! Mina läppar suger åt sig all produkt och sen flagnar som ändå och blir torra och irriterade ☹️
Sofia
Beauty Beginner
16/01/24-15:32
Hej! Jag tänkte köpa Hickaps contour stick i färgen icy chai, men den är ju slutsåld överallt.. så nu är jag inne på ABH:s contour stick eller Fentys. Vilken skulle ni säga är bäst? Jag vill ha en bronzer som inte är för varm och som är lätt att arbeta med. Tacksam för tips!
Hej! Jag tänkte köpa Hickaps contour stick i färgen icy
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Nikki
Beauty Pro
16/01/24-15:19 (redigerad den 16/01/24-15:19)
Spakänsla hemma Vill tipsa om att det fortfarande finns en del från härliga Rituals kvar på rean (även online). En serie som jag upptäckte när jag hade Rituals adventskalender 2022 är the Ritual of Jing. The Ritual of Jing har inspirerats av den traditionella kinesiska filosofin Jing som representerar lugn, stillhet och frid.  Fräsch doft av bl a lotus och jujubär. Har ni testat denna?
Nadila
Beauty Pro
16/01/24-14:59
Hej alla! Har någon här testat denna ?😌 funderar starkt på att köpa den men är osäker..
Hej alla! Har någon här testat denna ?😌 funderar starkt på
Ida @creativenextraida
Beauty Pro
16/01/24-14:42
Köpte Benefits brynpenna för ett litet tag sedan, den är bra men så himla dyr! Vad är eran (billigare än benefits) favorit brynpenna?? Är lite sugen på att testa LH pennor nästa gång:)
Köpte Benefits brynpenna för ett litet tag sedan, den är bra
Evelina
Beauty Pro
16/01/24-14:08 (redigerad den 16/01/24-14:09)
Mitt beauty löfte för 2024 är att testa de svenska och nordiska märkena som finns på Kicks med fokus på hårvård. Jag vill göra min rutin mer lokalproducerad och det som används mest är schampo och balsam, så fokus blir att där testa mängder av svenska alternativ.
Ramina
Beauty Pro
16/01/24-12:34 (redigerad den 16/01/24-12:38)
Hej fina ni! Hoppas att ni alla mår bra idag 🌟 Jag har lovat mig själv att ta hand om min hy extra mycket under året!🖤 Jag behöver tips på hudvårdsprodukter för morgonrutin och kvällsrutin. NU när det är kallt ute så har jag väldigt torr hy och behöver fokusera på att återfukta dagligen. GE MIG ERA BÄSTA TIPS 🤩
Hej fina ni! Hoppas att ni alla mår bra idag 🌟   Jag har